Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den skal vel passe opp til 4 år? Så da er den nok lang. Har du byttet vogn?
Ok. Simoen her koster 8500, men den er jo ny da. Mange som kjøper en godt brukt en å ha i bhg. Hvertfall hvis den bare skal bli stående.Ja, kjøpte ei vogn som A kan ha i bhg. Synes Super Nitroen er for dyr (10 000kr) til å ha ståandes i bhg. Fekk kjøpt ei simo (?) vogn til 600. Heilt enkel og grei til å stå i bhg.
Hugsar ikkje kr lenge den første delen "varar". Bytta den automatisk no i haust/vinter og har rett og slett ikkje tenkt at den var ganske lang...
Ok. Simoen her koster 8500, men den er jo ny da. Mange som kjøper en godt brukt en å ha i bhg. Hvertfall hvis den bare skal bli stående.
Er simoen mindre da siden du plutselig så at posen var lang? Her har jeg enda bagdel og babypose ^^![]()
Det skjønner jeg godt. Den er fin og romslig.Trur ikkje den er mindre, men eg har ikkje styra med voksien oppi der. Trur det var gubben som satte den på plass.
Ja, vogna skal berre stå i bhg. Når A har brukt den ferdig kjem eg til å tilby bhg den gratis om dei ønsker å ha ei reservevogn. Ellers blir den gitt bort gratis. Er frå 2004 og ikkje noko pent syn
Kjem til å City mini her heime også skal eg selge Emmaljungaen - med tung hjerte...
Men hvor ofte har man behov for sovepose til så små? Må bli på telttur daKan jo bruka dei som soveposer når dei er ferdig med soving på dagen/vogn.
Men ja, skal ta med den mindre delen og bytta i morgo![]()