Voksi med forlengelse

EJ

❤️ Februar 14's Miss Gravid ❤️
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
♡ Maibarna ♡
Har du bytta til den lange delen? Det har eg for ei stund tilbake, og ser no at den er jo såååå stor. Har ikkje lagt merke til det i gamlevogna.

Har ikkje byttet enda, siden den er så stor fra før av.. Har voksi city... Regner med bhg gir beskjed om de trenger forlengerdelen på den...

Trur eg skal ta med den andre delen og bytta den. Kan ikkje tru eg ikkje har lagt merke til det før no!

Den skal vel passe opp til 4 år? Så da er den nok lang. Har du byttet vogn?

Den skal vel passe opp til 4 år? Så da er den nok lang. Har du byttet vogn?

Ja, kjøpte ei vogn som A kan ha i bhg. Synes Super Nitroen er for dyr (10 000kr) til å ha ståandes i bhg. Fekk kjøpt ei simo (?) vogn til 600. Heilt enkel og grei til å stå i bhg.
Hugsar ikkje kr lenge den første delen "varar". Bytta den automatisk no i haust/vinter og har rett og slett ikkje tenkt at den var ganske lang...

Ja, kjøpte ei vogn som A kan ha i bhg. Synes Super Nitroen er for dyr (10 000kr) til å ha ståandes i bhg. Fekk kjøpt ei simo (?) vogn til 600. Heilt enkel og grei til å stå i bhg.
Hugsar ikkje kr lenge den første delen "varar". Bytta den automatisk no i haust/vinter og har rett og slett ikkje tenkt at den var ganske lang...
Ok. Simoen her koster 8500, men den er jo ny da. Mange som kjøper en godt brukt en å ha i bhg. Hvertfall hvis den bare skal bli stående.

Er simoen mindre da siden du plutselig så at posen var lang? Her har jeg enda bagdel og babypose ^^ :p

Ok. Simoen her koster 8500, men den er jo ny da. Mange som kjøper en godt brukt en å ha i bhg. Hvertfall hvis den bare skal bli stående.

Er simoen mindre da siden du plutselig så at posen var lang? Her har jeg enda bagdel og babypose ^^ :p

Trur ikkje den er mindre, men eg har ikkje styra med voksien oppi der. Trur det var gubben som satte den på plass.
Ja, vogna skal berre stå i bhg. Når A har brukt den ferdig kjem eg til å tilby bhg den gratis om dei ønsker å ha ei reservevogn. Ellers blir den gitt bort gratis. Er frå 2004 og ikkje noko pent syn :P
Kjem til å City mini her heime også skal eg selge Emmaljungaen - med tung hjerte...

Trur ikkje den er mindre, men eg har ikkje styra med voksien oppi der. Trur det var gubben som satte den på plass.
Ja, vogna skal berre stå i bhg. Når A har brukt den ferdig kjem eg til å tilby bhg den gratis om dei ønsker å ha ei reservevogn. Ellers blir den gitt bort gratis. Er frå 2004 og ikkje noko pent syn :P
Kjem til å City mini her heime også skal eg selge Emmaljungaen - med tung hjerte...
Det skjønner jeg godt. Den er fin og romslig.

Vet ikke om vi får bruk for den lange delen noen gang? Synes den er stor nok uten forlengerdel, er 98 cm tror jeg. Hun er 70 cm nå, og har god plass oppi. Men forlengerdel blir den jo nesten for stor for vogna synes jeg.
Får se neste vinter. Har easygrow hood.

Vi brukte aldri forlengerdelen med storebror. Var ikke behov. Han slutta å sove på dagen når han var 2 da og det var rett før hans 3. vinter, men tviler på at vi hadde hatt behov for forlengerdelen da heller. Og storebror har alltid vært laaaaaang. Har Voksi Urban.

Kan jo bruka dei som soveposer når dei er ferdig med soving på dagen/vogn.

Men ja, skal ta med den mindre delen og bytta i morgo :)

Nei, tror neppe vi kommer til å få bruk for den noen gang...

Kan jo bruka dei som soveposer når dei er ferdig med soving på dagen/vogn.

Men ja, skal ta med den mindre delen og bytta i morgo :)
Men hvor ofte har man behov for sovepose til så små? Må bli på telttur da:)

Trur vi bytta på storebror da han var nesten to år, men han er over gjennomsnittet lang. Mange sover jo til de er tre så kan bli behov for den etter hvert

Har den lille enda ja :) Prøvde i høst, å se med den store, men jeg ble egentlig bare stående å le for den ble GIGA :P

Vi bruker store delen vi :) synes ikke den er sååå stor :p men vi har posen veldig høyt i vogna da, har god plass rundt hodet :)

Vi bruker den lille delen enda, og K er i grunn lang (ligger helt øverst i gjennomsnittet ).
Tviler på vi tar på den lange denne vinteren :)

Back
Topp