Voksi frost vs Voksi Urban

EJ

❤️ Februar 14's Miss Gravid ❤️
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
♡ Maibarna ♡
Nokon som har erfaring med begge to? Som vil dele dei med meg?

Voksi frost er best mtp "teknisk ferdighet" eller hva jeg skal kalle det. Kan vel ikke helt sammenlignes med lammeskinnspose men er jo nærmere de egenskapene. Begge er ganske like i fassong, men frost kan åpnes helt og brukes som teppe. Kjekt hvis man er på besøk hos noen og kan bruke det om leketeppe feks. Urban har en litt mykere overside, da bunnen er litt mer stiv/flat. Men begge er egentlig ikke så veldig "fluffy".

Har selv kun erfaring med voksi urban. Den skal være best i test, mer vannavstøtende og best på brannsikkerhet. Den kommer i tillegg med forlengelsesdel, men det vet du nok:p har en venninne som har voksi frost. Hun har alltid vært misunnelig på min pose pga måten en kan åpne den på. Hvis vi går innom butikk eller senter så blir hennes unge liggende nedi posen selv om hun åpner, fordi frost åpnes på midten og dermed "faller" sidene ofte inn over unger igjen. Urban åpnes jo på sidene og en kan dermed lett vippe hele overposen ned og vekk fra barnet :) men det er vel mye smak og behag:p

Har selv kun erfaring med voksi urban. Den skal være best i test, mer vannavstøtende og best på brannsikkerhet. Den kommer i tillegg med forlengelsesdel, men det vet du nok:p har en venninne som har voksi frost. Hun har alltid vært misunnelig på min pose pga måten en kan åpne den på. Hvis vi går innom butikk eller senter så blir hennes unge liggende nedi posen selv om hun åpner, fordi frost åpnes på midten og dermed "faller" sidene ofte inn over unger igjen. Urban åpnes jo på sidene og en kan dermed lett vippe hele overposen ned og vekk fra barnet :) men det er vel mye smak og behag:p

Har urban i dag til A og er fornøyd med den. Men kostar litt når eg trenger iallefall to til :P

Kjøpte easy grow nature nå, veldig fornøyd :) er tilbud på en del av dem nå på lilleprinsen.no, litt forskjellig rabatt etter hvilken farge :)

• Liker
Reactions: EJ
Kjøpte easy grow nature nå, veldig fornøyd :) er tilbud på en del av dem nå på lilleprinsen.no, litt forskjellig rabatt etter hvilken farge :)

Har sett litt på dei og :) Er slik forlengardel på dei? Ein eller to glidlåser?

Har sett litt på dei og :) Er slik forlengardel på dei? Ein eller to glidlåser?
Er forlenger på de fleste modellene :) stor og god forlenger på Nature, så den kan han bruke lenge :D en glidelås midt oppå, og helt rundt i fotenden slik at den kan være åpen i bunn om de har sølete sko på... Skjulte snorer øverst for å stramme rundt hodet :) og veldig varm og god, ikke minst!!

Sånn er min pose også og liker det:)

Back
Topp