Voksi: frost, city eller dream?

mamsemor

Forumet er livet
Aprilbarna`15
Hvilken vognpose , ville du valgt?
Voksi frost, city, eller dream?

Er de ganske like med tanke på årstid, varme osv, bortsett fra designet? :rolleyes:
Frost er kanksje mer til vinter, eller fungerer ull også ellers?
Er frost kortere?

Frost! Uten tvil. Ull fungerer best både på kalde og varme og fuktige dager. Dun kan "slå seg" i fuktig vær og blir for varmt på varme dager mens ull er varmeregulerende og transporterer fuktighet vekk. I tillegg isolerer ull selv om det blir ligget flatt, det gjør ikke en dunpose og da trenger du lammeskinn under.

Frost! Uten tvil. Ull fungerer best både på kalde og varme og fuktige dager. Dun kan "slå seg" i fuktig vær og blir for varmt på varme dager mens ull er varmeregulerende og transporterer fuktighet vekk. I tillegg isolerer ull selv om det blir ligget flatt, det gjør ikke en dunpose og da trenger du lammeskinn under.
Takker for svar! :-)
Så den kan også brukes ellers, selv om det står at det er vinterpose?
Men vokser barnet fort ut av den?

Takker for svar! :-)
Så den kan også brukes ellers, selv om det står at det er vinterpose?
Men vokser barnet fort ut av den?
Jeg har bare brukt lammeskinnsposer på mine og de funker bedre på vår/høst enn dunposer synes jeg. Ullpose er nok litt anderledes og har ingen erfaring med akkurat denne. Men ville absolutt valgt ull foran dun. Jeg har en som er ganske lik nostebarn sin (med kordfløyel utenpå)

Sjekk lengde på pose oppmot lengde på vognen du har (sportsvogn i liggestilling med fothvile opp)

Hvorfor ikke urban?
Vi har to lammeullsposer, en voksi classic og en voksi urban.
Vi fortrekker urban, den har ull i bunn og er deilig dun over. Føler den varmer mer enn de andre. Lammeullsposer bruker vi mest vår/høst :) Av dine forslag ville jeg valgt frost:)

Back
Topp