Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Ammetåka
Vi har Urban og har brukt den siden poden var nyfødt!
Ble enda mer fornøyd da jeg så nå hvor fint den passer i sportsvogn også, og den er så god og varm, og enkel og åpne/ lukke! Angrer ikke på kjøpet i det hele tatt!
Har en arvet voksi Classic i barnehagevognen, og den er jo god den og, men jeg foretrekker Urban!
ORIGINAL: Emmeline
Hvor store er de når dere må bytte til den lange delen?
ORIGINAL: Skravlemor
har classic, men den litt større modellen. den kan også brukes som sovepose til barnet er 6 år, du kan ha i en plate i bunn, sånn at den kan brukes til å bære barnet i. da slipper du hele bagdelen til vogna. du kan bytte dyne i den til en tynnere, så den har lenger sesong og den har ikke tråd men sånn klipsting til å lukke med. veldig myk og god! ville ikke hatt urban, da denne har så mange funksjoner. også syns jeg den virker bedre for barnet. når vi kommer inn på et senter eller noe, så er det bare å klipse opp, så er den helt åpen over barnet.
ORIGINAL: Mimøi
Jeg har begge delene og liker de godt. Med voksi classic så får du pakket godt rundt barnet, mens med voksi urban blir det liksom litt mer åpent. Men skulle jeg ha kjøpt en så ville jeg nok valgt voksi urban siden du kan bruke det frem til barne er ca. 6 år.
ORIGINAL: *LykkeligeMamma*
jeg har begge.
urban:
*du får to poser i ett. en lenger del du kan ta på når den miste delen er for liten. og den lange delen er laaaang liksom så du slipper å tenke at posen blir for liten.
* den er veldig varm og god
*tar ikke så stor plass i vogna som classic.
* NEGATIVT at du noen ganger blir stående for å få igjen posen med de glidelåsene(to stk). de setter seg ofte fast i stoffe og det er irriterende!
classic:
*varm , tykk og god pose. syntes den er lunere enn urban siden det er en tykk pose du får brettet rundt babyen.
*veldig lett å knyte. gjør det på 3 sek. du får snurpet den godt sammen.
*du kan bruke den som et leketeppe om du er på besøk. bare kute opp og det blir et tykt teppe
*også fin å bruke i senga på kalde vinternetter. jeg har den i senga til jenta mi nå. ligger på den og har dyna si inni. knyter igjen den nederste tråden så jeg får det lunt rundt føttene.
*NEGATIVT: det var ikke en pose som holdt vognperioden ut hos oss. ble for kort da jenta var 2 år. derfor vi investerte i urban når jenta var 2 år, for der er den lange delene som du får med når du kjøper urban laaang[;)]
håper du ble noe klokere[:D]
ORIGINAL: tuppa86
ORIGINAL: *LykkeligeMamma*
jeg har begge.
urban:
*du får to poser i ett. en lenger del du kan ta på når den miste delen er for liten. og den lange delen er laaaang liksom så du slipper å tenke at posen blir for liten.
* den er veldig varm og god
*tar ikke så stor plass i vogna som classic.
* NEGATIVT at du noen ganger blir stående for å få igjen posen med de glidelåsene(to stk). de setter seg ofte fast i stoffe og det er irriterende!
classic:
*varm , tykk og god pose. syntes den er lunere enn urban siden det er en tykk pose du får brettet rundt babyen.
*veldig lett å knyte. gjør det på 3 sek. du får snurpet den godt sammen.
*du kan bruke den som et leketeppe om du er på besøk. bare kute opp og det blir et tykt teppe
*også fin å bruke i senga på kalde vinternetter. jeg har den i senga til jenta mi nå. ligger på den og har dyna si inni. knyter igjen den nederste tråden så jeg får det lunt rundt føttene.
*NEGATIVT: det var ikke en pose som holdt vognperioden ut hos oss. ble for kort da jenta var 2 år. derfor vi investerte i urban når jenta var 2 år, for der er den lange delene som du får med når du kjøper urban laaang[;)]
håper du ble noe klokere[:D]
Vi har ein gut som e længer einn gjennomsnittet da, så da e d no kanskje like greit å kjøp urban istede?? nå leiketeppe træng vi itj å ha ein pose te, for min kar like ikke å ligg på teppet..kjæm sæ itj dit'n vil da, for da krølle tæppet sæ[;)]
Sjer du skriv at classic e lunar..men e'kke det litt "viktigar" når dæm e bitteliten nyfødt baby? Det hoill me urban liksom? hainn hoill sæ god og varm i deinn?