Voksi classic, bra, pris?

anmo

Betatt av forumet
Noen som har erfaringer med denne? Fornøyd? Har veldig lyst på den. Billigste jeg har funnet er barnevognhuset til 1700 kr. Noen som vet om noen andre steder det er billigere?

Jeg byttet min ut mot en Ticket to Heaven. Da tv2 testet vognposer var T2H eneste posen som ikke tok fyr![:-] Og jeg likte den bedre med fleece inni, dun som fyll og vanntett trekk utenpå, og den blir ikke klam fordiom! Så vi har den til storebror og kommer til å kjøpe den til lillebror også [:)] Den er ganske rimelig også.. de har to forskj. en på 95 cm og en på 120 cm.. vi kjøpte 120 cm til storebror som han bruker i emmaljunga scooter.. og den kostet kun 990 kr [:)]

Jeg kjøpte min på en Brio butikk.

Det tror jeg er en bra pris for en helt ny.
Jeg ville anbefalt deg å se på Voksi urban også. Den er ikke så tykk og klumpete.
Vi har "kopien" av den posen og er kjempefornøyde. Den heter Troller og kan kjøpes hos Rudo (de har nettside). Vi kjøpte posen og forlenger- til 1600kr. Den var best i test sammen med ticket to heaven sin pose. Jeg kommer garantert til å kjøpe en til lillegutt også.

Jeg arvet en Voksi classic etter søsteren min sine barn, og jeg syns den var veldig tung og klumpete. De har sikkert blitt lettere i dag men... Husk iallefall å prøve posen i den vogna du skal ha før du kjøper noe. Det er jo greit å få plass til bebisen mer enn tre mnd i bagen også[;)]

Har voksi urban til lillegutt og har vært veldig fornøyd med den! Kjekt med glidelås og forlengelsesdel. Nå har glidelåsen blitt ødelagt, men får ny pose ved innbytte pga at det var noe feil med de som ble lagt da jeg kjøpte den. Regner med glidelåsen på de som er nå er forbedret. :) Voksi urban kostet 1800 da jeg kjøpte den og var da best i test på det meste. :)

Hadde først voksi urban, men var bare tull med den! overdelen ble ødlagt under vask selv om jeg følgte annvisningen og glidelåsen røk etter en sesongs bruk. Nå kjøpte jeg classic'en å gu for en herlig pose!! Bruker den litt littegutt på 20 mnd i emmaljunga scooter hvor eg bare legger dyna ove bøylen før jeg knytter. Fungerer kjempefint! Har aldri sover så godt i vogna som han gjør nå :-)) Elsker den posen!

Kjøpte Kaiser vognpose da småen ble født og har aldri angra ett sekund. Stor, varm og fin, og småen kan sikkert ha den til han runder 2 år. Kosta en del, men verdt every penny

Back
Topp