Voksi city ulike farger/modeller?

Desembermamma88

Glad i forumet
Junilykke 2020 ♡
Jeg tenkte å kjøpe brukt voksipose på finn. Har bestemt meg for voksi city i grå. Men lurer på om der finnes flere grånyanser etter hvilke år de er fra? Er jo noen med dun og noen med dun og ull. Og ser at noen skriver grå metallic og noen grå, og så synes jeg det ser ut som noen er lysere. Men det kan jo være lyset også... Bør jeg kjøpe en med dun og ull, eller en med bare dun når den er brukt? Tusen takk for svar!
 
Last edited:
Hei, har hørt at voksi-posene er laget med dårlig kinesisk dun som klumper seg. Dette i følge ei som jobbet i en butikk der de selger de posene. Så ville undersøkt andre merker.
 
Lurer i grunnen på det samme. Barnevognhuset Rudo selger den ny med ull og dun mens på de fleste andre steder er den kun i dun. Noen som vet hvorfor?
Er den med ull egentlig en eldre modell? Greit å vite hva man får hvis man kjøper på finn..på voksi sine sider ligger manualer på både ren dun og ull/dun uten at det står noe om hvorfor de har 2 varianter og hva som ev er fordeler/ulemper med det ene eller det andre.
Vil tro at vask av ull/dun er litt mer stress enn ren dun som kan vaskes i maskin..erfaringer?
 
Jeg fant en slags forklaring. Ser ut som voksi city 2013-2016 er kombinasjon dun/ull, mens før 2013/etter 2016 er bare dun. Barnevognhuset Rudo får fortsatt produsert i ull/dun fra Voksi, derfor har de den varianten.

Voksi City


Alle Voki City vognposer produsert f.o.m. 2013 er laget med en kombinasjon av dun og ull – slik som Voksi Urban. Ettersom det fortsatt befinner seg poser fra tidliger enn 2013 i butikken, må du se etter merket «Voksi City dun og ull» dersom du ønsker den nye kombinasjonen. Glidelåsen er plassert på fremsiden med vindstoppere. Ved å dra glidelåsen helt ned, kan Voksi City brettes ut og benyttes som leketeppe på tur. Hodedelen kan snøres sammen, og stroppene er smart plassert utenfor barnets rekkevidde. Avtagbar klut under hodet. Posen har antiskli på baksiden og en forlengerdel som enkelt glides på nederst på posen. Tilrettelagt for vognseler.

Mål:

Lengde: 100 cm

Lengde med forlengerdel: 130

Bredde: 47 cm

Veiledende pris: 2199,-
 
Back
Topp