Voksi carry me vs babynest

Har ingen erfaring, men har landet på å bare ha carrier. Tenker at den i praksis rommer hele funksjonen til et babynest og at den da utkonkurrerer babynestet fordi den i tillegg kan flyttes på enkelt. Vurderte babynest i tillegg, men så konkluderte jeg med at litt av poenget med carrier blir borte hvis babyen da sovner i babynestet og jeg av en eller annen grunn vil flytte til et annet rom… Men som sagt ingen erfaring, så det er bare hva jeg har tenkt for egen del:angel8

Ingen tidligere erfaring. Men leste meg opp en del her, og på diverse tester før jeg kjøpte.

De fleste babynestene er visst ikke for soving, men for "hviling på dagtid, under oppsyn".
Jeg kjøpte meg en Najell SleepCarrier.
Kan brukes i vogn, i babyseng, kan bæres, kan gjøres (nesten) flat til en lekematte. Er trygg til å sove i om natta og :)
Voksi og Najell ser nesten ut som at de er de eneste som det er trygge å sove i.

Last edited:
Har en Najell sleepcarrier x til soving. Har i tillegg et hjemmelaget babynest jeg fikk i gave fra ei venninne. Synes det var praktisk å ha begge deler ettersom vår første lå en del i nestet - på både rygg og mage - i forbindelse med lek og nakketrening etterhvert som hun ble noen måneder. Men måtte jeg velge kun én av delene, ville det vært sleepcarrieren hver gang.

Back
Topp