Voksi bærebag

@mandasMamma

Glad i forumet
Noen som har erfaring?
Lyst til å kjøpe ny voksi pose.
Funnet en som er lyse rosa utenpå og sort inni.
Har sort vogn, så da hadde det blitt litt mere jentete.

Plata med bære håndtak som man kan feste voksi posen på koster jo bare 349.- kr
Må vel være praktisk hvis man skal bruke såpass med penger på posen

hmm, jeg ville vel heller bært baggen til vogna jeg men....

Sikkert praktisk hvis man har duo-vogn med stor uhåndterlig bag! :)

Har ikke bærebag på vogna tror jeg.
Er kanskje sånn myk nedi som jeg kan ta ut.
Uff.... må sjekke det.
Bare kjøpt vogn og satt den på loftet hos mamma jeg.

Tenkte det var praktisk med en bag når man ikke skal ha med vogna

du får sjekke vogna først...kjedelig å bruke penger på det hvis man har det fra før! :)

Dette lurte jeg på også. Har uhåndterlig bag til bagvogna så jeg lurte på å kjøpe bæreplaten til voksiposen, men orker ikke å kaste pengene ut vinduet dersom det er en dårlig løsning. Da kjøper jeg heller en vanlig bærebag. Noen som vet prisene på de foresten?

hvordan vanlig bærebag mener du? Sånn type softbag?

Softbag koster ihvertfall alt fra 500kr og oppover...!

Bæreplata til voksi m reimer koster 349.-
Derfor jeg tenkte at det kanskje var en billig løsning når jeg skal ha voksi pose uansett

Jepp det var softbag jeg tenkte på. Skal bare bruke den når vi er på besøk og babyen skal sove, f.eks barseltreff. Vi reiser alltid til de treffene i bil (bor jo på landet) og da er det ikke alltid jeg orker å drasse på vognen. Så de er ikke dyrere enn fra ca. 500,- og opp? Da tror jeg nesten at jeg satser på det. Virker litt lunere liksom enn "bare" voksiposen.

ORIGINAL: tvilling38

Jepp det var softbag jeg tenkte på. Skal bare bruke den når vi er på besøk og babyen skal sove, f.eks barseltreff. Vi reiser alltid til de treffene i bil (bor jo på landet) og da er det ikke alltid jeg orker å drasse på vognen. Så de er ikke dyrere enn fra ca. 500,- og opp? Da tror jeg nesten at jeg satser på det. Virker litt lunere liksom enn "bare" voksiposen.

Bare nysgjerrig jeg, Hva gjør man på ett barseltreff?
Noe dere reiser ofte til? Tralalalala.....[;)]

Barseltreff er bare en gjeng damer som har fått barn omtrent samtidig. Vi spiser god mat, prater om alt og ingenting men mest om barn og barnestell. Tar opp ting vi lurer på o.l. det blir nesten som her på bv[;)]. Tar noen trilleturer og har det rimelig koselig.

Back
Topp