Voksesmerter?

Linnsi86

Glad i forumet
Har dere voksesmerter?
Jeg har bare hatt litt stikking og sviing de siste ukene. I natt våknet jeg med ganske kraftige stikk på venstre siden og da jeg gikk på do gikk jeg bøyd..det var som jeg hadde tatt masse situps og hadde gangsperr.
Hvordan har dere det !??
 
Hos meg er det milde til moderate mensmurringer jevnt gjennom dagen. (Fler som opplever det?) Kjenner ikke så mye stikking, og det er heller ikke så vondt de gangene det stikker til..
 
Jeg har litt opp og ned ang smertene, noen ganger kan det være sånn at jeg ligger i fosterstilling. Men til vanlig føler jeg det bare er litt.
 
Jeg har mensmurringer og stikninger med ujevne mellomrom, men vil ikke si det er direkte vondt. Har av og til også litt vondt i den ene lysken, litt som om det svikter når jeg går. Men dette mistenker jeg er bekkenet, og ikke direkte voksesmerter fra livmor (hadde ikke de samme vondtene i lysken sist)
 
Her er jeg på vei med nr 2 og det er helt annerledes enn med førstemann :) Sist kjente jeg mye i forbindelse med at livmoren vokste og ikke minst at båndene som holder den ble strukket. Denne gangen har jeg kjent sistnevnte et par ganger, ellers ikke noe. Amen for det! :p
 
Back
Topp