voksesmerter

Jubelong

Flørter med forumet
Har dere mye ligamentsmerter? Hvordan kjennes det i så fall ut for dere. Her strekker det til innimellom nede i lysken og på begge sidene i magen og spesielt på kveldene er det mye som mensmurring i magen. Flere som har det sånn?

Jeg kjenner også litt mensenmurringer, ellers er det bare litt stikking nedi siden. Når jeg nyser får jeg skikkelig ligamentsmerter - det gjør så vondt at jeg klarer ikke stå oppreist men går somregel ganske fort over.

ja, eg o... sjikkelige mensensmerter å stikkingar, godt dr va flærne =) åså i tillegg så strame d t tier så sinnsykt på tvers øve magen, å d vare i maaaange minuttar. Nogen så vett ka d e?

Romi skrev:
ja, eg o... sjikkelige mensensmerter å stikkingar, godt dr va flærne =) åså i tillegg så strame d t tier så sinnsykt på tvers øve magen, å d vare i maaaange minuttar. Nogen så vett ka d e?

da er det vel kynnere du har begynt å få, Romi

selv har jeg ligamentsmerter når jeg sitter framoverlent og reiser meg opp for fort, når jeg nyser eller hoster kan jeg omtrent gå i knestående.. men på generell basis er jeg ikke mye plaget!

trudde kje d va kynnerar, siden d e så høgt oppe å så vare di så lenge =) men eg ane jo ingenting =) aldrig følt meg så blåste på noge ;)

Jeg har også litt sånn merkelig vondt langt oppe. Føles som om magemusklene er støle.. Er dette kynnere?

Godt å høre at det er flere som opplever det samme! Kjenner jeg er nevrotisk etter at den ene tvillingen vår døde i forrige uke. Kjenner etter alle smerter til enhver tid og håper ikke jeg starter med rier:-( Kan vel trolig prøve å slappe litt mer av.... Og Romi det høres veldig ut som kynnere. Var mye plaget med det i mine forrige svangerskap og du beskriver det slik som jeg hadde det!

så godt å hørra... off forstår kjempe godt du e nervøse når du har mysta ein...  håpa du klare å slappa litt av å nyta d =)

Back
Topp