Undervannsbåten
Forelsket i forumet
Det har jeg veldig mye av for tiden. Strekker og er ømt hele døgnet nå. Flere som er "plaget" av dette? Jeg må skifte stilling i sofaen og kontorstolen ganske ofte, ja...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Akkurat sånn har jeg det også. Går veldig opp og ned da. Noen ganger er det som kniver inn i magen, ellers er det bare veldig vond murring i mage, rygg og ned i bena. Nå skal det sis at jeg allerede merker det i bekkenet(har slitt veldig med bekkenløsning de to andre graviditetene) så ikke så lett å kjenne hvor en smerte slutter og den andre begynner. Men minnes at det var ganske ubehagelig med nr to også i starten:/Jeg sitter i kø i tlf nå, må snakke med en lege., jeg vet ikke om det er voksesmerter, men har bølger av veeeldig vondt i ryggen, og det går når det er på vondeste helt ned i beina., og har hatt vondt i magen., i natt våknet jeg i 1-tiden, og hadde så vondt i ryggen og magen at jeg visste ikke hvor jeg skulle gjøre av meg..
Håper det ikke er farlig!!
Det er som mensensmerter bare myyyyye verre=(
Panda skrev:Jeg sitter i kø i tlf nå, må snakke med en lege., jeg vet ikke om det er voksesmerter, men har bølger av veeeldig vondt i ryggen, og det går når det er på vondeste helt ned i beina., og har hatt vondt i magen., i natt våknet jeg i 1-tiden, og hadde så vondt i ryggen og magen at jeg visste ikke hvor jeg skulle gjøre av meg..
Håper det ikke er farlig!! Det er som mensensmerter bare myyyyye verre=(
Akkurat sånn har jeg det også. Går veldig opp og ned da. Noen ganger er det som kniver inn i magen, ellers er det bare veldig vond murring i mage, rygg og ned i bena. Nå skal det sis at jeg allerede merker det i bekkenet(har slitt veldig med bekkenløsning de to andre graviditetene) så ikke så lett å kjenne hvor en smerte slutter og den andre begynner. Men minnes at det var ganske ubehagelig med nr to også i starten:/
Så håper og tror det ikke er noe farlig
Snakket med legen, eller hun som tar prøver ogsånn, hun ba meg komme ned, så tok hun blodprøve som hun skulle få svar på i morgen., jeg fikk ikke helt med meg hva hun skulle teste for, hun sa bare "for å sjekke at alt er bra" en venninne mente det bare var for å teste om jeg fortsatt var gravid., men hun tok en urinprøve også, som hun testet mens jeg var der, og jeg er fortsatt like gravid hehe
Hun også mente de smertene er normale å få, så får vel bare stole på det da