Vokser og vokser

Jeg har mage til og fra pga luft og div. Ble spurt av en unge på jobb om jeg var gravid, men da sa jeg at jeg har nok bare spist mye god mat i det siste... Enda sannheten er at jeg foreløpig har gått ned i vekt! Hehe. Uansett, litt tidlig å offentliggjøre helt.

Jeg har nesten ikke fått mage. Sist svangerskap måtte jeg bruke mammabukser på denne tiden. Var nettopp på tul, så jeg vet det er liv. Lurer på om det var fordi jeg slet med fordøyelsen sist, mens jeg tar forhåndsregler for det denne gangen :) Veier mindre enn sist også, så det er ikke derfor :)

Noe som er litt i samme gata. Starter ikke en ny tråd for det. Ei venninne av meg som er gravid begynte å gå som en gravid allerede i uke 7-8. Hvordan er dette mulig? Da jeg så henne bakfra hadde jeg trodd hun hadde stor mage, om jeg ikke visste bedre.
Husker fra mitt første svangerskap at jeg kjente livmoren nede i bekkenet veldig godt, så det føltes rart å bevege seg og det hendte derfor at jeg gikk litt stivt og rart uten at jeg egentlig trengte det. Så kan godt bare være at hun gjør det helt ubevisst fordi kroppen føles annerledes. :) Jeg kjenner igjen følelsen denne gangen også, men siden jeg har vært gjennom det før så føles det mer naturlig.

Godt det ikke bare er meg som har det problemet!! Skal til lege på onsdag, så set blir spennende å se hva han sier :)

Back
Topp