Vokser magen i rykk og napp??

Lille engelen

Betatt av forumet
Morsomt å se hvor "liten" magen er når du våkner og den eser litt ut i løpet av dagen!
Satt og så på magebildene mine og føler ikke jeg ser så forskjell nå de siste ukene! Er 15 uker og ble plutselig litt bekymret for noe er galt da jeg føler den ikke vokser lengre! Hmm eller er det bare den vokser litt i rykk og napp ??

Jeg tror (vertfall i forhold til meg) at det har mye med oppblåsthet å gjøre. Magen min var mye større for noen uker siden, og nå er den nesten blitt flat igjen. Magen min er størst på ettermiddagen/kvelden, så er nok luft eller lignende. En skikkelig baby mage er ikke stor, for så å bli liten igjen :p Tror ikke du trenger å uroe deg :)

Ja det er veldig rykk og napp gjennom hele svangerskapet :p

Faktisk.. Når vi tok gravidbilder sist skulle vi ha noen bilder av magen min med en blå trå rundt og da falt den plutselig av :o fotografen reagerte sånn på at magen forandra seg nesten fra bilde til bilde! :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Godt å høre:) er en som dere sikkert skjønte førstegangs og når det kommer fra babyverden er det ikke deilig å kjenne magen vokser og man ikke ser det så blir man litt bekymret men da skal jeg legge de dumme bekymringene vekk ;) takk for svar

Sist gang fikk jeg ikke mage før uke 20, denne gangen ble det fylt med mengder luft, nå er lufta ute og det har blitt igjen en greit stor kul. Men det er helt vanlig at det går litt i rykk og napp!:-)

jeg er jo kun i uke 13, men jeg føler meg bare dvask og ekkel... eller at magen er det... tror jeg har lagt på meg litt mer enn babyvekt siden jeg har kun klart å holde på loff ol. så håper der snart blir seede litt mer som en baby mage om noen uker....

men ble tatt på magen i dag av ei jeg nesten ikke kjenner som hadde hørt ryktet har på kjøpesenteret jeg jobber, ble rimelig paff...

jeg er jo kun i uke 13, men jeg føler meg bare dvask og ekkel... eller at magen er det... tror jeg har lagt på meg litt mer enn babyvekt siden jeg har kun klart å holde på loff ol. så håper der snart blir seede litt mer som en baby mage om noen uker....

men ble tatt på magen i dag av ei jeg nesten ikke kjenner som hadde hørt ryktet har på kjøpesenteret jeg jobber, ble rimelig paff...
Litt spesielt og bare gå å ta på magen til noen du nesten ikke kjennerhadde blitt satt ut selv jeg! Ikke bry deg om det! Helt sikkert bare uerfaren, tenker jeg

Ja, det er først nå når jeg bikket 16 uker at magen har begynt å vises litt mer. Før det var det nok bare luft som kom og gikk :P

Back
Topp