Vokser enormt fort i beina??

• Trådstarter Trådstarter søteste
  • Opprettet Opprettet
S

søteste

Guest
Forrige måned kjøpte jeg høst sko til lillemann. Jeg kjøpte de i størrelse 27 og de var litt store. Nå handlet jeg vinter sko og måtte opp i størrelse 28. 27 var lite.samme merke som høstskoa. Om han fortsetter slik blir det fryktelig dyrt, ett per sko i måneden. Han er tre år. Hva slags størrelse har dere på deres tre åringer ? Har de voks slikt som dette? Han h At vokst fire størrelser siden april, da brukte han 24:p

Snuppa mi blir 4 år i januar. Hun hadde str 24 i joggeskoene i fjor, å 25 i vinterskoene.

I år måtte hun ha str 27 i joggesko, og vinterskoene måtte vi kjøpe i str 28...

Eldste vår vokste også så fort de første årene, men det har heldigvis stagnert litt nå. :-)

Selv om vinterskoene og høstskoene er samme merke, så har de ikke samme lest nødvendigvis.

Her har jenta 30 i høstskoene, og 32 i vintersko. Hun blir 4 i februar.

I fjor hadde hun 29 i vinterskoene sine.

Vokser ganske så fort her også.

Høst skoa er for små allerede altså. Så han har vokst fra de også. Men godt å høre han er normal da:)

søteste skrev:
Høst skoa er for små allerede altså. Så han har vokst fra de også. Men godt å høre han er normal da:)

Vokser gjerne i rykk og napp på små barn, sånn at det plutselig kan vokse 0,5 cm - 1 cm uten at man vet hva som skjedde, så nøye å følge med på hvor fort det faktisk går, så de slipper for små sko

Back
Topp