Vokser du barten?

Jeg gjør det :D nei min har ikke blitt mer synlig av voksing. Hårene blir tynnere, og så har den ikke blitt mørkere heller. Barbering derimot.. :P

Har ikke bart, så aldri prøvd:p

Men tror ikke jeg ville satset på barbering iallfall, ser det er mange som gjør det, ser forferdelig stygt ut:p

Jeg gjør det. Men jeg har lyse hår i store mengder så kan ikke svare på vedrørende mørke hår.

Jeg bleker den, men vokser den ikke lenger. De hårene som komme ut igjen er jo så mørke og synlige.

Hadde jeg hatt bart hadde jeg vokset den eller nappet den ut med pinset

Bleker?? På frisørsalong??

Nei, hjemme. Nå bruker jeg hårblekinssett fra veet, men det ser ut som om produktet er utgått.
Ser at de selger Andrea hårbleking for ansikt på Vita ;-)

Er det forskjell på bart og hår? Jeg har tynne, lyse hår på overleppen, men aldri tenkt på det som noe mer enn vanlig kroppshår. :D

Husker derimot en dame i familien som nappet sånne tykke hår som vokste ut av en føflekk.

Er det forskjell på bart og hår? Jeg har tynne, lyse hår på overleppen, men aldri tenkt på det som noe mer enn vanlig kroppshår. :D

Husker derimot en dame i familien som nappet sånne tykke hår som vokste ut av en føflekk.
Da har du bart :P
Det er tynne, lyse hår jeg har også. Ikke sånne tjukke mannehår hehe. Kaller det bart fordet :D

Har ikke bart, men hadde fjernet de om jeg hadde hatt det!:)

Nei, hjemme. Nå bruker jeg hårblekinssett fra veet, men det ser ut som om produktet er utgått.
Ser at de selger Andrea hårbleking for ansikt på Vita ;-)
Takk da ska eg køpa den till noen som verkligen trenger det :-)

Jeg må bruke maskin pga sensitiv hud. Men blir ikke noe forandring på tykkelsen eller fargen. Måtte begynne med det etter at jeg fikk barn

Jeg har mer hårvekst enn sambo. :p Men det sier heldigvis (for meg) mer om hans enn min. Jeg har veldig lyse, tynne hår i ansiktet. Trenger ikke fjerne dem. Men da jeg gikk gravid hadde jeg nesten skjegg. :o:o:o Da barberte jeg dem bort, det så helt latterlig ut.

Jeg reagerer på både voks og hårfjerningskrem, så jeg må nappe den >:(

Back
Topp