Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Signerer denneJeg gjør det nei min har ikke blitt mer synlig av voksing. Hårene blir tynnere, og så har den ikke blitt mørkere heller. Barbering derimot..
Signerer denne jeg og ^-^Jeg gjør det nei min har ikke blitt mer synlig av voksing. Hårene blir tynnere, og så har den ikke blitt mørkere heller. Barbering derimot..
Bleker?? På frisørsalong??Jeg bleker den, men vokser den ikke lenger. De hårene som komme ut igjen er jo så mørke og synlige.
Bleker?? På frisørsalong??
Da har du bartEr det forskjell på bart og hår? Jeg har tynne, lyse hår på overleppen, men aldri tenkt på det som noe mer enn vanlig kroppshår.
Husker derimot en dame i familien som nappet sånne tykke hår som vokste ut av en føflekk.
SignererHar ikke bart, men hadde fjernet de om jeg hadde hatt det!
OkeiDa har du bart
Det er tynne, lyse hår jeg har også. Ikke sånne tjukke mannehår hehe. Kaller det bart fordet
Takk da ska eg køpa den till noen som verkligen trenger detNei, hjemme. Nå bruker jeg hårblekinssett fra veet, men det ser ut som om produktet er utgått.
Ser at de selger Andrea hårbleking for ansikt på Vita ;-)