Vokser babyen deres bra?

BabyMama

Glad i forumet
Jeg synes jeg ser at Marylin har vokst en del siden fødselen (hun er nå 3 uker). På barsel sa de at de skal legge på seg ca 20-40 g pr dag. Skal sta og veie i dag, så er veldig spent på å se om vi følger kurva...

Jeg også syntes min har vokst mye siden fødselen[:D] 

Skal på 6 ukers kontroll den 12 juni og gleder meg til å få veid å målt han, spennende!

Lykke til med veiingen i dag da!

på 3 uker så hadde Amalie lagt på seg 300 gram!!!

He he, Mariell tror jeg blir ordentlig god og rund. På snaue 3 uker har ho nå lagt på seg en hel kg...Ops...
Tipper det har noe med at ho gikk ned så mye de første dagene, p.g.a ammeproblemer. Rekorden er 350 g på
4 dager... ( det var rett etter ho begynte å ta puppen )

på ca fire uker haddede lagt på seg ca en kilo hver på fødselsvekta

Benjamin veide 5 uker gammel 3640 gram og var 52 cm.
Fødselsvekta var 2410 gram og 46 cm.

Tilbake fra veiing. Tulla mi har lagt på seg 600 g på 3 uker. Så da har hun i hvert fall fått nok melk hittil. Må bare sørge for å ikke miste melka nå da... Helsesøster ba meg amme henne hver 2. time for en periode...

Anine veide 2730 g da hun ble født, og da hun var 3 og ei halv uke gammel, veide hun 3500 g...så hun får i seg nok mat ja....men det er nå bare bra, synes jeg. Hun begynner å vokse ut av klærne i str 50...de i 56 er akkurat passe nå...

nå er vel Tuva 100 gr fra fødselsvekta...

Tror hun vokser ganske bra nå ja, ved veiing forrige tirsdag var hun oppe i fødselsvekt igjen, og hun spiser ikke akkurat mindre nå for tia [:)] Blir spennende å se hva vekta viser førstkommende mandag. (da skal mor oxo til pers [8|])

Gutten min veide 4370 g da han ble født og var 54 cm, på 3 dager gikk han ned til 3910g, nå etter 4 uker er han 61cm og 5280g, så jeg kan trygt si at han vokser bra!!!!!!!!

Lille Noah var 3300g når han var født.
Gikk ned til 3000g før vi dro fra sykehuset pga melken kom sent i puppene mine.
Var å veide han i dag, og da har jaggu gutten min gått opp til 3490 g på 11 dager!
*Mamma er så stolt*

mariell veide 2790 ved fødselen, å 2670 den dagen vi dro fra sykehuset, å når ho va 4 uka veide ho 3740gram. la på sæ 440gram på 9 daga på d meste, flinke gullet t mamma[;)]

ORIGINAL: Eli24

He he, Mariell tror jeg blir ordentlig god og rund. På snaue 3 uker har ho nå lagt på seg en hel kg...Ops...
Tipper det har noe med at ho gikk ned så mye de første dagene, p.g.a ammeproblemer. Rekorden er 350 g på
4 dager... ( det var rett etter ho begynte å ta puppen )

fint navn på jenta di[:D]her hadde hun lagt på seg 180 gr en uke etter fødselen og nådd igjen fødselsvekta[:)]mer vet jeg ikke før neste kontoll,det blir spennende for jeg ser tydelig at hun har vokst en del[:D]

Alexander har passert fødselsvekta på under en uke. Vi var 4 dager på sykehuset, og jordmor der lurte på om jeg hadde fløte i puppene, fordi han fikk så mye mat, og mistet nesten ikke vekt i det hele tatt etter fødsel.[8D]

Back
Topp