Vokser å vokser !

marley88

Forelsket i forumet
Mailykke <3
Hei dere, har dere begyndt å bli store ? Jeg føler selv jeg har begyndt og bli kjempestor, og er seriøst bekymra for HVOR stor jeg kommer til og bli til slutt, hjelpes :) Hadde et håp om og ikke bli av den ¨største¨ typen for å unngå strekkmerker, men det tror jeg er bare å glømme ! :) Men men, så lenge vesla har det bra er vell alt bare perfekt engentlig, men jeg tror det blir tungt på slutten altså :) 

Jeg har ikke føølt meg stor før nå, de to siste ukene...
Har liksom eksplodert.... Baaaah....

Jeg har blitt veldig stor på veldig kort tid. Skjønner ikke at det kan gå så fort, liten mage blir plutselig til en kjempe stor.

Kjenner meg frykteleg stor, men har fått kommentarar på at "du er jo så slank". Korleis dei får det til å stemma med den bowlingkula eg har på magen forstår eg ikkje  Men vert nok ikkje "superstor", men kjenner godt at det strekker på sidene, så strekkmerkene kjem nok her og etter kvart - der er jo no framover dei små veks seg store!

Jeg føler meg ikke veldig stor. Føler bare at andre syns jeg er feit nå:P Så gleder meg mer til at folk kan se jeg er gravid, selv om venninnene mine sier de kan se det. :P Men, ja... :P

Jeg føler meg ikke kjempestor, men magen har virkelig vokst i det siste. Føler meg kanskje fin med gravidmagen min jeg :o)

Jeg fikk en kommentar hin dagen fra en tidligere kollega "Er du gravid? Er du...? Ser ikke sånn ut...Nei? Er du...?" Hehe. Jeg føler jeg har den lille magen jeg og jeg er 25+1 liksom=p

Føler meg bare som en svær appelsin

Magen har vel blitt litt stor men jeg føler ikke den er rund og fin enda, så jeg venter fortsatt på det..

Nei, er egentlig ikke så stor

Føler meg ikke noe særlig stor jeg nei :P Veldig liten mage, er 23+1.. men men, får no se om den kommer da :D

Back
Topp