Håpefullmamma
Forelsket i forumet
Noen som har begynt å få litt mage? Evt hvor langt på vei. Jeg føler meg tynnere enn noen gang, får meg til å tvile på at det er noe inni der i det hele tatt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg spise som en hest om dagen og er skikkelig forstoppa så mage; JA, babymage; NEI
Luftmage her også ja, ikke babymage. Når jeg våkner om morgenen så er det ikke antydning. På kvelden ser jeg ut som jeg er i 7 mnd.
Merker litt forskjell på morgen og kveld, men det er ikke STOR forskjell. Vet som de fleste over her skriver at det sikkert nok er luft og «foodbaby», men samtidig er det veldig rart for jeg strever ikke nevneverdig med fordøyelsen, luft osv. (Mye i starten). Var relativt smal i livet før graviditeten, så regner med at det kanskje er derfor det «synes»....?:b Det har vært endel tøys om det kan være to inni her, men ser jo at det ofte er noe mange lurer på[emoji13] ...Meen greier ikke bruke vanlige buksene nei. Lager noen lure løsninger med strikk, går med den åpen etc... Heldigvis likte jeg å ha litt baggy klær fra tidligere, så har endel som er «stor» i str, ift lille meg:b
Misunnelig på dere uten mage altså[emoji23]
9+5 og magen er nå like stor som ved uke 23 sist[emoji849] Rart vi er bekymret for antall mageboere[emoji23]