Voksende mage

Bkno5761972

Første møte med forumet
Når er det normalt å begynne å se gravid ut? Jeg er 16+4, vet ikke om jeg bare har lagt på meg masse pga jeg har spist bort kvalmen, eller om det faktisk er babyen. Første graviditet, så jeg er ganske clueless. Er helt normalt slank i kroppen til vanlig, nå føler jeg meg bare uendelig oppblåst og litt lubben, føler ikke at jeg ser gravid ut. Og så er jo fordøyelsen så uendelig treig, så enda vanskeligere å skille om jeg bare har lagt på meg masse eller om det er magen som vokser.

Veeeldig varierende! Noen får mage i uke 6 og noen ikke før over uke 20. Jeg har hatt mage en stund men den var ganske valkaktig fram til uke 13-14 kanskje? Nå syns jeg den er gravid og fin :)
ImageUploadedByBV Forum1451082901.702295.jpg
17+5.

Følte meg generelt tjukk og lubben ganske lenge, men syns det har gått seg til nå etter uke 15.

Første gang jeg var gravid fikk jeg ikke mage før i uke 20. :)

Er i uke 15 nå og synes magen vises litt når jeg ikke har klær på meg. Men vises ikke i det hele tatt med klær på.. Så spent på når den skal vises skikkelig..

Veeeldig varierende! Noen får mage i uke 6 og noen ikke før over uke 20. Jeg har hatt mage en stund men den var ganske valkaktig fram til uke 13-14 kanskje? Nå syns jeg den er gravid og fin :)
Vis vedlegget 152616
17+5.

Følte meg generelt tjukk og lubben ganske lenge, men syns det har gått seg til nå etter uke 15.

Så fin mage!!

Vis vedlegget 152616
17+5.

Kjempe fin babymage! :-)

Jeg har heller ikke mye mage :p. Du er ikke alene :p. Jeg er i uke 14, 15 på søndag. Jeg føler også jeg ser litt mer lubben ut, sånn midt på kroppen :p.

Jeg er 17+1 og magen min kom litt plutselig føler jeg. Magen har blitt mye større nå i løpet av de siste 2 ukene :) Jeg har gått ned 2 kg etter at jeg ble gravid, så det er garantert gravidmagen som har kommet :) Veldig uvant..er førstegangs :)

Har forresten ikke sixpack fra før :p så det kan jo være derfor at den plutselig virker så stor når jeg har en valk der fra før + gravidmagen :) Magen har også blitt veldig stram/hard å kjenne på ;)

Kom veldig plutselig her også, er 17 uker og har gått ned 6kg, men den siste uken har jeg fått en del kommentarer på at magen vokser og jeg ser det veldig godt selv også :)

Back
Topp