Voksenbleier til etter fødsel . Tips?

Aicelain

Elsker forumet
Marsboerne 20 18
Oktoberlykke 2019
For lenge siden leste jeg en eller annen tråd der noe tipset om litt fine voksen bleier til de første dagene etter fødsel da man blødde mye. Men husker verke produsent eller hvordan de så ut :(
Noen som har noen tips?

På sykehuset jeg fødte på hadde de vanlige bind og tykke store bind. Begge deler vridde seg og man blødde igjennom masse klær.... selvom det sikkert høres nedverdigende ut gå med bleier gjør jeg heller det enn å blø overalt. Er jo bare et par dager

Tena og attends, begge kan skaffes på apoteket :) Jeg fødte på Ullevål sykehus og ble flyttet fra en barselavdeling til en annen. Ene stedet hadde de bare bleier og andre steder hadde de bare bind. Bleiene var gull verdt as :D Tror søren meg at jeg skal kjøpe noen selv for å ta med om de på Kalnes forteller at de kun bruker bind :p

For lenge siden leste jeg en eller annen tråd der noe tipset om litt fine voksen bleier til de første dagene etter fødsel da man blødde mye. Men husker verke produsent eller hvordan de så ut :(
Noen som har noen tips?

På sykehuset jeg fødte på hadde de vanlige bind og tykke store bind. Begge deler vridde seg og man blødde igjennom masse klær.... selvom det sikkert høres nedverdigende ut gå med bleier gjør jeg heller det enn å blø overalt. Er jo bare et par dager

Sykehuset har sånne bleier om du spør. Ta med et par etter fødsel om du trenger hjemme.
De har nettingshorts kan ha utenpå bleiene ogsp, da de er som et gigantisk bind og ikke up and Go :p

Det er helt garantert at du kan få på sykehus, de har jo pasienter som er midlertidig eller permanent inkontinente hele tiden.
Men kan hende du må be dem hente til deg.

Tena har, jeg brukte dem de første 3-4 dagene etter fødsel

Sykehuset skal ha store bleier til etter fødsel. Spør hvis du ikke ser de på toalettet,

Jeg kan virkelig anbefale store post-partum tøybind altså, slår de bindene så til de grader, mye mer behagelig og absorberer nesten uendelig

De har på sykehuset så du kan ta med deg et par om du fortsatt har behov for det når du skal dra hjem. Om det ikke ligger på badet på barsel kan du spørre etter de, der jeg lå hadde de skap i gangen man kunne hente ekstra bleier og bind i alle slags størrelser. Ved hjemreise kunne jeg bruke vanlige nattbind, men det er vel individuelt.

Tena og attends, begge kan skaffes på apoteket :) Jeg fødte på Ullevål sykehus og ble flyttet fra en barselavdeling til en annen. Ene stedet hadde de bare bleier og andre steder hadde de bare bind. Bleiene var gull verdt as :D Tror søren meg at jeg skal kjøpe noen selv for å ta med om de på Kalnes forteller at de kun bruker bind :p
Kalnes har både bleier og bind i massevis :)

Back
Topp