Voksen-trass?

KR1ST1NE

Glad i forumet
Snøfnuggene 2018
Julibarna 2019
Skriv noe morsomt eller teit du (eller noen du kjenner) gjør demonstrativt, sånn "på trass"

Min mor SLÅR feks med kjøkkenskap-dørene på hytta hvis folk sover etter kl.9, fordi hun synes alle burde være oppe til da.. :banghead:
 
Her har jeg forvillet meg inn på feil forum igjen :hilarious:
 
Det er vel ingen grunn til å holde trass-historien din for deg selv :joyful:
:happy
Haha, jeg skrev år jeg bruker å smelle skikkelig hardt med skapdøra når mannen har glemt skapet sitt på badet åpent :hilarious: jeg blir så ufattelig sint av det, en så liten småting
 
Hører ikke til her jeg heller men kan dele at jeg kidnapper sokker som blir liggende etter mannen min (han tar de av i stua og der blir de liggende).
Putter dem på et hemmelig sted og sparer til han går tom i skuffen sin :p
 
Hører ikke til her jeg heller men kan dele at jeg kidnapper sokker som blir liggende etter mannen min (han tar de av i stua og der blir de liggende).
Putter dem på et hemmelig sted og sparer til han går tom i skuffen sin :p
Hadde jeg ikke levnet sokkene rundt om kring selv til tider hadde dette vært en hit
 
Gjør masse husarbeid rett før leggetid for å demonstrere at dette burde hadde blitt gjort for lenge siden! Svarer alltid nei når mannen spør om jeg trenger hjelp.. Demostrativt! :smug:
 
Samboer svarer som regel kanskje hvis jeg spør etter ting, for eksempel litt massasje. Heldigvis betyr det som regel ja. :)
 
Hører ikke til her jeg heller men kan dele at jeg kidnapper sokker som blir liggende etter mannen min (han tar de av i stua og der blir de liggende).
Putter dem på et hemmelig sted og sparer til han går tom i skuffen sin :p
Brilliant! Stjeler den!
 
Mannen glemmer alltid å sette på ny dorull og lar den tomme gamle henge igjen på holderen... Så jeg kaster den på trass inn på stua fra badet hver eneste gang så han får med seg hvor forbannet jeg er når jeg sitter der å må kave etter en ny rull fra pakken:laughing001

Dette skjer nesten daglig, skjønner ikke hvordan han alltid kan ta den siste biteno_O
 
Last edited:
Back
Topp