Voksen, liten eller stor?

*Fie og Rangen*

Forumet er livet
Sofie er veldig opptatt av om vi er voksne eller små/store for tiden.
Hun spør meg daglig om jeg er en av delen og jeg svarer at jeg er voksen [:)]
Så spør jeg henne og hun svarer hun er liten eller barn. Eller stor jente. Vetle er visst bitteliten.
Jeg spurte henne i dag om hun skulle bli voksen?
Ja hun skulle sitte i sofaen å bli stor og fin og voksen å spise godteri. [&:][:D]

ORIGINAL: *Fie og Rangen*

Så spør jeg henne og hun svarer hun er liten eller barn. Eller stor jente. Vetle er visst bitteliten.
Ja hun skulle sitte i sofaen å bli stor og fin og voksen å spise godteri. [&:][:D]

Sett på mora si nå eller?[:D]

ORIGINAL: Lbaby

ORIGINAL: *Fie og Rangen*

Sett på mora si nå eller?[:D]

Det var nettopp det jeg tenkte også. Har hun ett lite kikkehull fra 2 etg og ned hit på kveldstid [8D]

hahaha[:D]

vesla er også opptatt av strl for tiden, og hva bare voksne kan jgøre og hva barna kan..spesielt er hun opptatt av at hun er stor! hun hopper på en rar måte og forklarer at det bare er store jenter som hopper sånn[8|]

Esther også er slik
siden hun er begynt hos storebarne e rhun også stor
men hun er også liten
Cornelia er baby og lenge til hun blir stor

Esther skulle spise sjokolda for da fikk hun stor mage slik som mamma [:D]

He, he. Leah syns også hun er så stor nå. Stor avdeling i bhg, slutta med bleie og nesten smokkeslutt.[:)]

Hehe, TB tenker også mye på det der! I dag sa han faktisk: "Jeg er voksen når jeg bæsjer i do, men du er ikke voksen mamma, du er bare mamma anniken og pappa er stor men han er bare pappa andreas! Bestefar er voksen..." Så det er tydelig at han tenker mye på hva hvem er, han er også litt forvirret av hvem som er "han" og hvem som er "hun"[8D]

Her går det i at hun skal bli stor og nå i taket! Og hun lurer stadig på om jeg er så stor at jeg når i taket, men det er jeg ikke... Jeg er bare voksen, men ikke så veldig stor *knis*
Og at når hun er stor så kan hun se på emil igjen, for da er ikke pappan til emil skummel lenger

Back
Topp