vokse vokse :)

x1xlillegull nr 2

Flørter med forumet
Er det sånn att magen vokser fortere når ein e gravid for andre gang?? føler virkelig att amgen vokser..er ik mer enn 7 uker på vei...hjeeelp!!!:)

For noen er det slik, men magen er vel mer oppblåst nå. For det er jo veldig tidlig å få babymage nå[:)]

ja det var veldig godt å høre...føler alle ser att jeg er gravid :) da er det bare å trekke inn magen noen mnd til :)

ORIGINAL: mallapalla

ja det var veldig godt å høre...føler alle ser att jeg er gravid :) da er det bare å trekke inn magen noen mnd til :)

Jeg prøver å trekke inn magen[;)] Men av og til er det ikke lett når den er så oppblåst.

Jeg føler det også av og til at alle ser at jeg er gravid..hihi[:)]

Men magen kommer vel rundt uke 14 kanskje[:D]

ja husker det egentlig fra første gang...meen da fant jeg ik ut at jeg vart gravid før i u 14..rart siden eg merka det me ein gang nå :) jaja dette blir kjekt :)

ORIGINAL: mallapalla

ja husker det egentlig fra første gang...meen da fant jeg ik ut at jeg vart gravid før i u 14..rart siden eg merka det me ein gang nå :) jaja dette blir kjekt :)

Oj...da slapp du jo å vente på at magen skulle komme[;)][:)]

Svigerinna mi begynte å kjenne magen i uke 8 på andre ungen. Det er skikkelig kos da=)

Jeg venter nr. 2 og synes jeg begynner å få litt mage allerede jeg også [:)] 

åhhh, så godt å høre....sitter ganske høyt oppe magen da..meen er ik sånn den bruker å vere :) åhh glede :)

Back
Topp