Voknet med smerter...

Jadda26

Elsker forumet
Idag etter ett av 1000000 toalett besøk fikk jeg så sykt vondt litt til venstre over bekkenet... dvs øvre urinveiene, og vondt i ryggen.. Det blir bare vondere av bevegelse og når jeg går.. smerten er der når jeg sitter men da er den iallefall endel mildere enn ved bevegelse.. jeg kjenner smertene strømmer ut helt til utgangen av urinrøret.. men jeg har hatt kronisk uiv og vet at dette ligner IKKE på det jeg pleier ha...

Noen som har noen ideer på hva dette kan være??
 

Det er ikke symfyse- eller bekkenløsning? JEg har bekkenløsning men kjennes jo ikke helt sånn ut.

Er du usikker, plus med tanke på den uiv'en, skader det ikke med en svippomtur til legen?:)

 


venterLILLEjenta<3 skrev:

Det er ikke symfyse- eller bekkenløsning? JEg har bekkenløsning men kjennes jo ikke helt sånn ut.

Er du usikker, plus med tanke på den uiv'en, skader det ikke med en svippomtur til legen?:)



jeg har bekkenløsning... og det er ikke slike smerter.. bekkenet er mer i bekkenet og ikke over og i urinveiene... off må bare få sagt og at jeg syns synd i deg og alle andre som har bekkenløsning... :(((
 
Kan det ikke være begynnende nyrebekken betennelse da?? Siden du er plaget med kronisk uvi...??

God bedring :)
 


smama skrev:
Kan det ikke være begynnende nyrebekken betennelse da?? Siden du er plaget med kronisk uvi...??

God bedring :)


Meget mulig... har bare hatt nyrebekken betennelse to ganger før.. og det er mange år siden..

men takk alle sammen for gode råd og tips :D
 
Gå til legen du, bedre å mase litt enn å ende opp med heftig betennelse så nære termin. Tror nok at en penicillinkur er bedre for barnet enn at mor er kraftig syk.

http://www.doktoronline.no/articles/pregnancy/cystitt_og_pyelonefritt.html

"Det er viktig at gravide med urinveisinfeksjoner kommer under behandling. Uten behandling kan urinveisinfeksjoner medføre vekstforstyrrelser hos barnet, for tidlig fødsel, fosterdød eller kroniske skader på kvinnens nyrer."

-Om nyrebekkenbetennelse i svangerskapet.
 
takk takk for alle råd.. jeg skal til legen på torsdag :D så får jeg vell sikkert en kur mot dette her uiv eller hva det er :D
 
Høres veldig ut som en nyrebekkenbetennelse, så om du får feber før du ta kontakt med legevakt synes jeg. Håper du får svar hos legen din i morra :)
 
Jeg har neste samme smerter og det er bekkenløsning i min tilfelle. Alle prøvene var utrolig fine, men smertene... Smertene faktisk utvidet seg etterhvert til bekkenet fra magesiden. Fikk beskjed at det er bare sånn og fødselen er kuren for meg.
 
Back
Topp