vokner på natta ?

Supermamma x 4

Glad i forumet
♡Julekulene 2021♡
flere enn meg som vokner mange ganger iløpet av natta ? går på do isåfall 4 ganger iløpet av natta. Og er kvalm .

Jeg våker av og til fordi jeg må på do, og da er jeg skikkelig tisstrengt. Men nå for tida(spesielt på hverdager når nettene er kortere), er jeg så trøtt at jeg sover som en stein hele natta gjennom. Men når jeg da våkner av alarmen om morgenen er jeg helt sprengt, og må løpe på do :D

Våkner som regel på natten, men ikke så ofte fordi jeg må på do. Ofte fordi det er veldig varmt, eller jeg har hatt en helt syk drøm [emoji28]

Våkner bare sånn tilfeldig. Enten fordi jeg svetter eller har drømt noe merkelig :)

Til vanlig våkner jeg ingenting. Men nå! Våkner flere ganger av å må på do eller at jeg er kvalm, eller jeg er for varm/kald, og flere ganger våkner jeg bekymret for spiren. Slitsomt, særlig sistnevnte.

Jepp, og det staret noen dager før jeg testet positivt på IKM. Våkner også av veldig rare drømmer.

Våkner som regel tidlig morgen, pga jeg må tisse [emoji849] Ellers er jeg så trøtt at jeg sover gjennom natta [emoji28]

Ja pga rare drømmer, mest mareritt egentlig.
Sliter med å sovne ogsåo_O

Jeg sovner med en gang jeg legger hodet på puta, men våkner flere ganger i løper av natten. Enten for kald, varm, sulten, tørst eller drømt noe rart :dead:

Våkner av kvalme .. :/
Samme her. Får ikke sove pga kvalme, så når jeg endelig kanskje sovner, så våkner jeg etter en liten stund av kvalme igjen

Back
Topp