Vokne i 2-3 tia på natta!

En tråd i 'Livet med barn 0-1 år' startet av Lille meg 90, 13 Feb 2021.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Lille meg 90 Flørter med forumet

Min sønn på 7 mnd har den siste mnd voknet i 2-3 tia hver natt. Da e han lysvoken. Han kunne ha tatt morran da. Han ligger å prater å roper litt i senga sin. Han skriker ikke. Han kan ligge voken i godt over 1 time før han da sovne igjen. Han tar morran i 6-7 tia. Er det noe vi kan gjøre for at han ikke skal vokne i 2-3 tia?.

2. Veivalsa Forumet er livet Marshmallows2021 Himmelbarn Febbisbebbis'18 Snøfnuggene 2018

Her måtte det bare gå over, hadde flere sånne perioder mellom 4 og 12 mnd. Slitsomt ja :s
    Late som det er natt og bare være tilstede og late som man sover ved siden av babyen var det nest effektive her, uten at det vr umiddelbart effektivt.

3. Mymlen93 Gift med forumet Oktoberfruene 2018 ⭐ Julestjernene 2020 ⭐️

Sikkert 8 month sleep regression som kom litt før :p

4. HåpeSpire Forumet er livet Oktoberlykke 2019 Assistert-jentene ❤Januarlykke 2022❤

Dessverre helt normalt, og det er ingenting annet å gjøre enn å holde ut og vente til det går over :banghead:

5. Pilfink Flørter med forumet

Min gutt er litt over syv måneder, og han våkner ofte både rundt kl ett og rundt kl fire, før han våkner for morgenen i syv-åtte tiden. Vi samsover fortsatt, men skal prøve med egen seng nå snart. Spent på hvordan det blir. De periodene han har våknet mye har det ofte vist seg å være tenner på vei. Han holder på å få nummer seks nå.

6. Lille meg 90 Flørter med forumet

Takk for svar :). Får nokk bare holde ut:).

7. Gråspurv Flørter med forumet

Husker min eldste hadde våkentid mellom 01-03 i den alderen. Jeg pleide gi en stor flaske velling.
    Da ble h*n trøtt igjen.
    Man blir litt zombie-mamma av sånne netter over tid

Del denne siden