Vokne i 2-3 tia på natta!

Lille meg 90

Glad i forumet
Min sønn på 7 mnd har den siste mnd voknet i 2-3 tia hver natt. Da e han lysvoken. Han kunne ha tatt morran da. Han ligger å prater å roper litt i senga sin. Han skriker ikke. Han kan ligge voken i godt over 1 time før han da sovne igjen. Han tar morran i 6-7 tia. Er det noe vi kan gjøre for at han ikke skal vokne i 2-3 tia?.
 
Her måtte det bare gå over, hadde flere sånne perioder mellom 4 og 12 mnd. Slitsomt ja :s
Late som det er natt og bare være tilstede og late som man sover ved siden av babyen var det nest effektive her, uten at det vr umiddelbart effektivt.
 
Sikkert 8 month sleep regression som kom litt før :p
 
Dessverre helt normalt, og det er ingenting annet å gjøre enn å holde ut og vente til det går over :banghead:
 
Min gutt er litt over syv måneder, og han våkner ofte både rundt kl ett og rundt kl fire, før han våkner for morgenen i syv-åtte tiden. Vi samsover fortsatt, men skal prøve med egen seng nå snart. Spent på hvordan det blir. De periodene han har våknet mye har det ofte vist seg å være tenner på vei. Han holder på å få nummer seks nå.
 
Husker min eldste hadde våkentid mellom 01-03 i den alderen. Jeg pleide gi en stor flaske velling.
Da ble h*n trøtt igjen.
Man blir litt zombie-mamma av sånne netter over tid
 
Back
Topp