Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
babbba, hei, vovv-vovv-vovv og mmmmmmmmmmmmm! her går det i mmmaaammmmmaaa, mmaaaaammmmmmma, mammababbba, hei, vovv-vovv-vovv og mmmmmmmmmmmmm!
Den nye sutrelyden er "mmmmmmmmm", så ligger hun på gulvet med sammenpressede lepper og mmmmm-er
I grunn en behagelig klagelyd
![]()
hehe, vet nå ikke om hun akkurat ved betydningen av de ordene hun sierEr det sant?Hun snakker jo snart!!
Her er det mye gaygaygay,ahahahahaaa og prrrt-lyderOg så ulike vokaler i alle mulige tonefall
Åja,og så "arrøøøø",da-standard lyden!
hehe, ja, hun kan kanskje ikke rulle alle veier eller kave, men hun kan navnet sitt og bable ordSå herlig Hermine er!![]()
![]()
hehe, ja, hun kan kanskje ikke rulle alle veier eller kave, men hun kan navnet sitt og bable ord![]()
![]()
Tror hun kommer til å ha snakketøyet i orden ganske tidlig...litt som mamman som snakka reint da hun var 2 år
![]()
![]()
hahaha, så bra! Tror det har mye å si at man snakker mye med babyen, og synger til den! Her går jeg som en kommentator til mine egne gjøremål hele dagen: -nå setter mamma på en maskin med klær, nå skal vi ha i litt vaskepulver, sånn der setter vi den på 60 graderHehe, var tidlig ute her og!
Jeg gikk og snakket tidlig og stakk av fra blokka vi bodde i på Stovner. Var vel litt under 2 år, eller kanskje så liten som 1,5 (må spørre mamma!), traff en nabo på veil til Stovnersenteret og hun lurte på hva i all verden jeg skulle... "På tikken kjøpe lokolade!!!"
![]()
Jøss så flink hun erher går det i mmmaaammmmmaaa, mmaaaaammmmmmma, mammababbba, hei, vovv-vovv-vovv og mmmmmmmmmmmmm!
Den nye sutrelyden er "mmmmmmmmm", så ligger hun på gulvet med sammenpressede lepper og mmmmm-er
I grunn en behagelig klagelyd
![]()
GIKK du da du var 7 måneder???Så flink Hermine erHan har laget hei-lyd siden i høst, men det er vel det eneste vi kan skryte på oss
og selv om vi aldri så mye vil det, så er det bare en tilfeldig lyd blant så mange andre
hehe
Jeg var tidlig ute med det meste, men det skal et mirakel til for at han skal gå rundt slik jeg gjorde da jeg var 7 månederMen vi er alle forskjellige, så alt til sin tid
Så lenge han pludrer i vei og er blid og fornøyd, så er alt som det skal være
![]()
GIKK du da du var 7 måneder???![]()
Djezes!Jepp. Det vil si jeg gikk rundt og støttet meg med ene hånda. Jeg slapp meg også, men da gikk jeg på trynet inn i et bord etter kort tid, og tok visst skrekken, for jeg slapp meg ikke igjen før leeeenge etterpå![]()
Djezes!Jeg er IKKE klar for at snuppa skal finne på å krype eller reise seg riktig enda
Vet av venninner sine små på 7-8 måneder som står nå, men Hermine er litt mer makelig anlagt og tar det nok litt mer med ro enn som så
![]()
Hermine hiver seg over på magen og blir liggende pent og pyntelig påstedet hvilHan ruller som en liten tumbleweed-busk på gulvet her, og det holder i massevisDet blir fort nok travelt, så han trenger ikke ta etter moren sin der
hehe
Så flink Hermine erHan har laget hei-lyd siden i høst, men det er vel det eneste vi kan skryte på oss
og selv om vi aldri så mye vil det, så er det bare en tilfeldig lyd blant så mange andre
hehe
Jeg var tidlig ute med det meste, men det skal et mirakel til for at han skal gå rundt slik jeg gjorde da jeg var 7 månederMen vi er alle forskjellige, så alt til sin tid
Så lenge han pludrer i vei og er blid og fornøyd, så er alt som det skal være
![]()