jeg vil anbefale på det sterkeste mountain buggy urban jungel elsker den vognen... ;-) med nr 2 skal vi ha V 3.0 eller V 3.1
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva er forskjellen på 3 og 3.1 ? Jeg skal også ha MBjeg vil anbefale på det sterkeste mountain buggy urban jungel elsker den vognen... ;-) med nr 2 skal vi ha V 3.0 eller V 3.1
jeg vil anbefale på det sterkeste mountain buggy urban jungel elsker den vognen... ;-) med nr 2 skal vi ha V 3.0 eller V 3.1
Det var sånn før, men den nye baggen kan gjøres om til sportsdel som du kan ha mot degTar jeg helt feil, eller er det sånn at det ikke er vendbar sportsdel på denne? Synes og den ser fin ut, men ønsker meg en som kan snus begge veier.
Det var sånn før, men den nye baggen kan gjøres om til sportsdel som du kan ha mot deg
Vis vedlegget 192507
Bestevenninen min har en datter på 4mnd så regner med å få testet den snartTakk for svar! Synes den så litt rar ut. Har du prøvd den?
Bestevenninen min har en datter på 4mnd så regner med å få testet den snartBlir uansett MB her, har ønsket meg den i mange år hehe... Jobbet i barnebutikk og fikk så mange kurs og så hvilke merker som ofte kom til reperasjon - så ble litt farget av det
![]()
Viktig å se ann vogn etter hvor man bor og bruk, så det så er drømmen for meg er nok mareritt for andre hehe.. Men vil absolutt anbefale å stikke innom en barnebutikk og be om råd! Da spørr de gjerne litt om hva slags terreng dere skal bruke den i by/bygd,om du skal ha den med på buss etc. For meg er vekt viktig, at den er enkel å slå sammen, ikke tar opp hele bagasjerommet, er høy (Bugaboo feks er alt for lav for meg). Bor i Oslo og er ikke noe turmenneske hehe...At du har jobbet med det og deretter velger sånn er jo en sterk anbefaling til oss andreTakk igjen!
ikke så stor forskjell på 3 og 3.1 annet enn at 3.1 er limitied edition i trekkene... ;-)Hva er forskjellen på 3 og 3.1 ? Jeg skal også ha MB![]()