Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Brio har samme understell som simo, begge er veldig bra har jeg hørt..Vind og vanntett, stødige,bra kvalitet osv. Var å sjekket på Quinnyen i dag, den ville de ikke anbefale. Tetonia Spirit S3 var visst en bra trehjuling hvis du skal ha det, bedre å svinge, mindre, men mindre stødig. Ikke lett dette her!:)
Takker for svarene [:)] Nei det er jaggu ikke lett nei... Vil ikke ha 3 hjuls-vogn, da jeg synes de ser ustødige ut. Det står og bikker mellom Brio og Simo, og av de to så synes jeg Brio er penest. Men... man skal vel ikke gå ut fra utseendet heller [;)], derfor lurer jeg litt på hva forskjellene mellom de to er. Er Brio vann- og vindtett også? Puh! Glad jeg har lenge igjen til poden kommer...
Her finner du mer om Brio...tror ikke den er vann- og vindtett, og bagen er mindre enn simo og emmaljunga. Men vogna er og lettere da.....
Er ikke enkelt med vogn.. Selv velger jeg enten Emmaljunga eller Simo duo , med understell som er vendbart...emn hvilken det blir, aner jeg ikke...
Hm, Chello, målene på sidene til simo og brio viser da at hele bagen til simo er større...men jeg har jo aldri studert noen av dem særlig inngående.... Men det er et poeng at vogna er mindre og lettere når man ikke har allverden med plass. Hjelpe meg hvor vanskelig dette med vogn skal være....!!!!!