Vognvalg

Aprilmamma86

Andre møte med forumet
Får ikke til å bestemme meg for hvilken vogn jeg skal ha..

Er litt inne på emmaljunga city cross, og edge duo... noen som har noe erfaring med disse. evt andre forslag? :)

Jeg har Emmaljunga City Cross 2010-modell og jeg kan trygt anbefale den

Den er veldig lett å flytte inn og ut av bilen! Og enkel og stabil styring.

Har ikke erfaring med noen andre, men jeg ville ihvertfall aldri byttet ut min City Cross!

hvordan er det med punkteringsfrie hjul, i forhold til lufthjul?

har emmaljunga city cross.. tror den er grei! men ser for meg og bytte til bugaboo igjen strax den lille vil sitte;) ellers hadde jeg sist simo duo, og elsket den som bagvogn!!! hatet den som sportsvogen.. men gotta bana for ett dråg å dra inn og ut av bil!!

har emmaljunga city cross.. tror den er grei! men ser for meg og bytte til bugaboo igjen strax den lille vil sitte;) ellers hadde jeg sist simo duo, og elsket den som bagvogn!!! hatet den som sportsvogen.. men gotta bana for ett dråg å dra inn og ut av bil!!

Aprilmamma86 skrev:
hvordan er det med punkteringsfrie hjul, i forhold til lufthjul?

For meg har det fungert bra...Min søster hadde lufthjul og de måtte pumpes luft i ofte...

Har en søskenvogn med lufthjul der luften går ut hele tiden, så hvis det hadde gått an å bytte de dekkene til punkteringsfrie hjul så hadde jeg gjort det!

Jeg har en attpåklatt av en lillesøster født i 2007. Moren min hadde Emmaljunga edge duo til henne, fantastisk fin vogn! God å trille, enkel å slå sammen, enkel å bytte fra bag til sittedel, og rett og slett super fin å se på ;)

Hadde bestemt for den selv, men endte opp med Emmaljunga Mondial duo pga farge/mønster..  har absolutt alle de samme geniale, enkle funksjonene- bare at den er bittelitt mindre (om jeg forstod hun albanske svensken rett :p)

Joffen skrev:
Jeg har Emmaljunga City Cross 2010-modell og jeg kan trygt anbefale den

Den er veldig lett å flytte inn og ut av bilen! Og enkel og stabil styring.

Har ikke erfaring med noen andre, men jeg ville ihvertfall aldri byttet ut min City Cross!

City Cross er fabelaktig! Hadde den til førstemann (kjøpt i 2009) og skal ha den samme til frøkna som er på vei nå! Har aldri ønsket meg en annen vogn, er bare superfornøyd! 

Da tror jeg det blir ei city cross :) er bagen grei størrelse på til vinteren? ikke så langt unna da og må bytte til sportsdel, men må vel ha tykk voksipose nedi ei lita stund..

Håper du rekker å få vogna før babyn opptil 12 ukers levering på emmaljunga vognene.. men det er verdt det. Super fornøyd med edgen vår :)

Vi valgte city cross, og tror vi blir fornøyde med den :-)
Sportsdelen tok vi som polar performance, mens vi valgte en "vanlig" city bag i en annen farge.

Takk for gode svar! Fikk vogna med meg hjem idag :) ble ei city cross med hvitt understell, og sportsdel i polar performance black/lime.
Har ikke kjøpt city bagen enda, da jeg er usikker på fargen jeg skal ha. Men di hadde inne svart, hvit og svart/rosa :) kanskje jeg kjøper brukt også..

Back
Topp