Vognvalg...

ildrii

Elsker forumet
Er så i tvil hvilken vogn jeg skal velge til lille erta i magen... Bor på landet, det er grusveier rundt her, og litt ulendt terreng der jeg kommer til å trille. Noen som har gode tips? Har sett på diverse vogner, men "alle" er jo best...

Simo er veldig bra, har gode dempere og luftdekk    

Huff ikke lett å ta det valget...slet veldig jeg og, og enden på visa er at jeg har hatt noen vogner opp igjennom

Mitt beste tips, er å dra i en babybutikk og prøvekjør det de har der, evt hvis du har venner/familie med som barn...lån vogna dems litt....test den ut.

Kommer jo helt ann på hvilke preferanser du har, med tanke på plass, størrelse, antall hjul osv.

Gode vogner i mine øyne er
Simo kombi - stor og god vogn. God plass, solid og stabil, men noe stor og tung
Brio kombi - samme som over
Emmaljunga duo - samme som over, men den virker litt lettere

Maxi Cosi mura 4 - super vogn. Kjempedeilig med svingbare forhjul, og med lette grep, kan man endre sitteretningen til barnet. Kan koble på maxi cosi bilstolen til understellet. Kan brukes med hardbag og softbag. Kan virke litt liten og litt åpen, men en drøm og trille. Litt spesielt design. Jeg elsker min vogn!!!

her bruke me simo kombi, en god og stabil vogn som kan brukast lenge, goe hjul på ulendt terreng, bra me plass under t matvarer og div, eneste minus e jo at den e litt stor og tung, men d va den vognå som va d besta valget eg kunne ta når eg handla vong i og me at eg værken har bil eller lappen og ville då ha en vogn som kan brukast mye på d meste :)

Back
Topp