Vognvalg!

*Nr2*

Elsker forumet
Hei jenter! [:)]

Har tenkt å bruke vogna i barnehagen som sovevogn når minstejenta begynna i bhg om 9 (!!![&:]) daga - så kjøpa ei ny til kvardagsbruk.

Bil ha ei "enkel", men ei som er god å trilla både på tur i skog osv, og som ikkje tek store plassen i bilen. Er så vanvittig mange å velga mellom - blir totalt forvirra og er ekstremt ubesluttsom!! [8D]
Hadde Carena Easy til eldstemann - men var ikkje særlig fornøyd med den...

Ei som ikkje er så altfor dyr, som er god, og som ser ok ut [;)]

Anbefalingar og bilder, noken?! [:D]

Vi har simo 487, og er veldig fornøyd!!
Har funket fint i vinter med snø, har svingbare hjul foran og er stor, men lun og god =)
Jeg betalte vel 2000 for den, men tror det var på tilbud? Det var i allefall inkl. regntrekk, myggnetting og fottrekk =)

ORIGINAL: Karin_M

Har funket fint i vinter med snø, har svingbare hjul foran og er stor, men lun og god =)
Jeg betalte vel 2000 for den, men tror det var på tilbud? Det var i allefall inkl. regntrekk, myggnetting og fottrekk =)

den har eg og. kjempe fornøgd. betalte 1499 kr , ny på tilbud

ORIGINAL: Living

ORIGINAL: Karin_M

den har eg og. kjempe fornøgd. betalte 1499 kr , ny på tilbud

Ok, kor er den kjøpt, og er den fortsatt på tilbud?
Såg grei ut den!

Vi har emmaljunga scooter. Kjempe fornøyd[:)]

ORIGINAL: *Nr2*

Ok, kor er den kjøpt, og er den fortsatt på tilbud?
Såg grei ut den!

Eg kjøpte den på barnashus. veit ikkje om den forsatt er på tilbud. er vel ca 2 veker siden eg kjøpte den.

Back
Topp