Vogntråd

Migica

Gift med forumet
Marsboerne 20 18
❤ Aprilbarna19 ❤
It's gonna be May 2019
Alle termingrupper med respekt for seg selv må ha en vogntråd ;) selv om det er litt tidlig, men har dere tenkt så langt ennå?

Jeg har en mountain buggy etter storesøster som kommer til å funke som by-bil-kjøpesentervogn. Ønsker meg og en emmaljunga, av den klassiske typen. Hadde ikke råd til det sist så denne gangen skal jeg ha! Selv om jeg gjerne kjøper pent brukt.
 
Alle termingrupper med respekt for seg selv må ha en vogntråd ;) selv om det er litt tidlig, men har dere tenkt så langt ennå?

Jeg har en mountain buggy etter storesøster som kommer til å funke som by-bil-kjøpesentervogn. Ønsker meg og en emmaljunga, av den klassiske typen. Hadde ikke råd til det sist så denne gangen skal jeg ha! Selv om jeg gjerne kjøper pent brukt.
Ååå, her kommer jeg mye sterkere tilbake! Tør ikke enda, men jeg skal ha den vognen jeg vil, det eneste jeg virkelig skal koste på meg :Heartred
 
Ååå, her kommer jeg mye sterkere tilbake! Tør ikke enda, men jeg skal ha den vognen jeg vil, det eneste jeg virkelig skal koste på meg :Heartred
Ja ikke sant jeg vet at går jeg dette svangerskapet helt ut blir det mitt siste så da skal jeg bare ha den jeg vil ha!
 
Her blir det Bugaboo. Min søster får sponset mye barneutstyr på insta og hun har prøvd det meste. Så jeg går etter hennes anbefalinger. Evt. Kjøper hennes[emoji41]
 
Tar gjerne i mot bra vogntips! Har ikke peil på hva som er på markedet nå.
Husker bare at Emmaljunga er tung og tar stor plass. Vil gjerne ha en vogn som er enkel å legge inn i bilen, og som også er bra i skog og ulendt terreng
 
Ja ikke sant jeg vet at går jeg dette svangerskapet helt ut blir det mitt siste så da skal jeg bare ha den jeg vil ha!
Mhm! Min første, men alltid sagt at vogn er min bil :happy: Med genene mine tipper jeg det må bli en vogn med god plass, og da hører jeg flere anbefaler Emmaljunga. Men vi får se når jeg kommer lengre ut i svangerskapet.:Heartred
 
Mhm! Min første, men alltid sagt at vogn er min bil :happy: Med genene mine tipper jeg det må bli en vogn med god plass, og da hører jeg flere anbefaler Emmaljunga. Men vi får se når jeg kommer lengre ut i svangerskapet.:Heartred

Min søster sa hun valgte bugaboo istede for emmaljunga fordi baggen var litt liten i emmaljunga nå. Men jeg selv aner ikke[emoji23][emoji23] hun hadde litt store barn.
 
Min søster sa hun valgte bugaboo istede for emmaljunga fordi baggen var litt liten i emmaljunga nå. Men jeg selv aner ikke[emoji23][emoji23] hun hadde litt store barn.
Kommer kanskje an på hvilken modell, jeg aner ikke :D Når jeg er 12 uker på vei, så blir det vogngrupper på face haha!
 
Men det er gjerne de nye! De eldre klassiske er jo svær mener jeg.
 
Vi har vært veldig fornøyd med
Bugaboo buffalo og får gi den en skikkelig omgang med vasking og se om det finnes søskenbrett til.
 
Har Emmaljunga etter storebror, så skal bruke denne, Mondial DeLuxe. Også har vi en babyjogger som jeg kan få kjøpt bag til, også bilstoladapter :)
 
Mhm! Min første, men alltid sagt at vogn er min bil :happy: Med genene mine tipper jeg det må bli en vogn med god plass, og da hører jeg flere anbefaler Emmaljunga. Men vi får se når jeg kommer lengre ut i svangerskapet.:Heartred
Beklager, trykket tommel ned på innlegget ved en feil. Rettet opp igjen til tommel opp! Jeg vil ha den nettopp fordi den er stor og stabil. Mye ulendt terreng/grusveier osv her og da er det greit med ei stabil vogn
 
Her blir det og prøve å få tak i en pent brukt bugaboo Buffalo (liker den bedre en fox, men de selger den jo ikke lenger :() ellers står vi mellom emmaljunga duo edge og dubatti one 2018 .. får se om dette her går veien først, så får vi ta en skikkelig runde i vognjungelen både jeg og gubben :woot:
 
Vi har allerede TFK, Emmaljunga og bugaboo donkey så tror kanskje ikke jeg får lov til å kjøpe en vogn til [emoji85] Men en del vognstasj blir det nok [emoji173]️
 
Vi har en bugaboo buffalo fra før og blir nok til at vi bruker denne til nestemann og [emoji5] Veldig fornøyd med vognen, syns bare det er litt synd å ikke skulle ha ny vogn å lete etter igjen! [emoji85][emoji38] Har snakket om å kanskje unne oss en yoyo 0+ (heter de det, tro?) i tillegg da, syns den har vært litt for dyr å ha for «gøy» til førstemann i tillegg til bhg-vogn og bugabooen[emoji28]
 
Har vogn på loftet. Ser ingen grunn til å kjøpe ny. Så her blir det simo kombi som med de to andre :)
 
Beklager, trykket tommel ned på innlegget ved en feil. Rettet opp igjen til tommel opp! Jeg vil ha den nettopp fordi den er stor og stabil. Mye ulendt terreng/grusveier osv her og da er det greit med ei stabil vogn
Ja, vil ha en vogn som kan funke til noen turer i skogen i ny og ne. Men blir nok mest asfaltjungel :wtf:;)
 
Ja, vil ha en vogn som kan funke til noen turer i skogen i ny og ne. Men blir nok mest asfaltjungel :wtf:;)
Bor på bygda jeg så her er det mest dårlig asfalt og grus hehe. Vi handler nok litt etter hvor vi bor ja. Ser forskjellige behov.
 
Jeg har en TFK joggster twist og Emmaljunga nxt90 og er godt fornøyd med begge! Så det blir ingen ny vogn denne gangen. Satser på å bære minstemann litt i sjal/sele slik at jeg slipper å kjøpe søskenvogn:)
 
Back
Topp