Vogntråd

Blir bugaboo her også! :D Veldig lette, men fine vogner som kan brukes overalt. Og vi skal trille på både grus, asfalt og inne på kjøpesenter. Så da vil vi ha en romslig men enkel vognxsmile5
Blir å kjøpe brukt da, siden de er superdyre:laughing002
 
Vi har bugaboo fox fra 2019 fra førstemann, så satser på å bruke den denne gangen også. Var veldig fornøyd sist :happy:
 
Vi har Bugaboo Buffalo fra førstefødte kjøpt i 2016. Merk at denne er ypperlig til å gå på fin asfalt og kjøpesenter med, men håpløs i litt mer utfordrende terreng som skog og mark.

Fungerer stort sett til vårt bruk, men så er vi ikke særlig glade i å gå tur i skogen heller. Og med kolikkunge som ikke kunne være mer enn 200m hjemmefra var det ikke noe problem.. :wacky:

Bare tenkte jeg skulle nevne det i tilfelle noen tenker å kjøpe brukt. Bugaboo fox og de som kom etter har visst betydelig bedre fjæring.
 
Vi har Bugaboo Buffalo fra førstefødte kjøpt i 2016. Merk at denne er ypperlig til å gå på fin asfalt og kjøpesenter med, men håpløs i litt mer utfordrende terreng som skog og mark.

Fungerer stort sett til vårt bruk, men så er vi ikke særlig glade i å gå tur i skogen heller. Og med kolikkunge som ikke kunne være mer enn 200m hjemmefra var det ikke noe problem.. :wacky:

Bare tenkte jeg skulle nevne det i tilfelle noen tenker å kjøpe brukt. Bugaboo fox og de som kom etter har visst betydelig bedre fjæring.
«Alltid» lest at buffalo er bedre enn fox på annet underlag enn asfalt ?
Noen her inne som har prøvd fox på grusveier ?
 
Jeg vurderer Britax smile 4. Noen som har erfaringer med denne eller 3’ern?
Jeg har Smile 3. er helt ok vogn, men vil ha ergonomisk sittedel denne gangen. Mini ville ikke sitte i den, så blir bare brukt til sovevogn i barnehagen
 
«Alltid» lest at buffalo er bedre enn fox på annet underlag enn asfalt ?
Noen her inne som har prøvd fox på grusveier ?
Sniker. Venninnen min hadde fox 2 til barnet sitt i 2020. Da vi gokk sammen på grusvei så det ut til at barnet hennes skulle riste ut av vogna, mens mitt barn som lå i Stokke trailz hadde det helt fint. Venninnen min endte opp med å få tak i sånn terrengunderstell (?) til sin, og det har funket bedre. De selges vel kun brukt og da gjerne veldig dyrt, så vidt jeg har forstått.
 
Var å prøvde den i butikk, synes 4’ern var skikkelig skranglete.. :bag: følte ikke ut som kvalitet..
veldig fin vogn pr eksteriør men..
Vi hadde smile 2 med førstemann. Veldig fornøyd med den, bortsett fra at den ikke var så god på snø og grusveier.
Jeg har Smile 3. er helt ok vogn, men vil ha ergonomisk sittedel denne gangen. Mini ville ikke sitte i den, så blir bare brukt til sovevogn i barnehagen
Åh, har lest så mye bra om den, så trodde den var bedre… Siden vi bor litt utenfor sentrum, med nærhet til skogen, er det viktig for oss at den fungerer godt på alle underlag..
Har sett på Stokke trailz, men den ser ut til at er ute av produksjon, så man bare får kjøpt brukt..? Er det Bugaboo Fox 3 som er den beste på markedet nå? Har sett på Emmaljunga, men lest at den er tung og ikke så lett å slå sammen
 
Jeg vurderer Britax smile 4. Noen som har erfaringer med denne eller 3’ern?
Vi er kjempefornøyd med vår 3’er! Vil si den er ganske solid, for den har fått kjørt seg litt, både i forhold til terreng og herjing (2-åringen dytter den fort i veggen):hilarious: Eneste jeg skulle ønske var annerledes var hjulene, at det ikke var nødvendig å fylle luft!
 
Vi er kjempefornøyd med vår 3’er! Vil si den er ganske solid, for den har fått kjørt seg litt, både i forhold til terreng og herjing (2-åringen dytter den fort i veggen):hilarious: Eneste jeg skulle ønske var annerledes var hjulene, at det ikke var nødvendig å fylle luft!
Men er ikke luftfylte hjul det beste mtp demping og trillekomfort?
smile 4 har kommet med nye skumhjul som ikke punkterer :)
 
Åh, har lest så mye bra om den, så trodde den var bedre… Siden vi bor litt utenfor sentrum, med nærhet til skogen, er det viktig for oss at den fungerer godt på alle underlag..
Har sett på Stokke trailz, men den ser ut til at er ute av produksjon, så man bare får kjøpt brukt..? Er det Bugaboo Fox 3 som er den beste på markedet nå? Har sett på Emmaljunga, men lest at den er tung og ikke så lett å slå sammen
Jeg har sett at mange her jeg bor, har den Thule-vogna med tre store hjul. Den ser god ut i terrenget.
 
Back
Topp