FrkToppris
Glad i forumet
Hvilke vogner har dere til gullene?
kanskje vi kan legg med bilder og skryte/kalge litt?
kanskje vi kan legg med bilder og skryte/kalge litt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: MorraTeFreja
Jeg har en Simo kombi nå, sort/koksgrå og er veldig fornøyd med den. Litt tung, men stødig og dessuten har den metallrist under sånn at billøse meg får plass til varer.
Sånn ser den ut.
Den vogna skal selges, for jeg har kjøpt ny. Det har vel ingen fått med seg....[;)]
Det er en One Tree Hill, Urban Jungle, men min er sort........

Her er Simon. Dypvogn fra 2001. En veldig god vogn. Trygve bruker denne enda når han sover på dagen. Den har god plass og er kjempegod å trille. Sort, med grått inni. Små feer og blomster inni.
Entvillingtrille fra ABC-design. Kjøpte den på røykskadesalg til laaaangt under prisen. Kostet ny 2400kr. Vi betalte 700 for den, med bag til. Kjøpte den fordi vi var avlastningsfamilie til jenta på bildet da Steffen var liten. Her er han 2 1/2 år. vi kjøpte vogna da han var 1 år. En helt grei vogn.
En teutonia mistral 2002 modell. Det beste kjøpet jeg noen gang har gjort. Fikk den for 3000 i steden for 5000 den gangen bare fordi det var fjorårets modell. Den har vendbart håndtak og er knallgod å trille. Den er mørk blå, lys blå og hvit
En såkallt paraplytrille. Den er veldig grei å ha med seg hvis du bare skal kort turer rundt forbi. Var også veldig grei å ha med seg til amerika, da vi fikk den på flyplassen med en gang flyet landet. Vi mellomlandet i nederland og fikk ha vogna til vi var ombord i neste fly. de Hadde nemlig vognene inni flyet, og ikke der bagasjen var. Mørkeblå! Tror det er carena eller ABC design!
Har Stokke Explory vogn. Veldig førnøyd! Aurora kommer veldig høyt opp å lett å følge med rundt seg![:)] (bildet er fra [link=http://www.stokkeusa.com]www.stokkeusa.com[/link])
Sportsdelen. I liggestilling. Kan justers opp 3 hakk, og kan vendes bort fra den som triller! Veldig grei som barnestol inntil et bord på kafè og sånt...