Vogntips til oss med liten bil

Babysjuk92

Glad i forumet
Marsboerne 20 18
Septemberlykke 2021
Jeg trenger hjelp!! Det er en jungel av vogner der ute og vi holder på å bli smågale av å lete. Så jeg vil gjerne ha gode tips og begrunnelse på hvilken vogn dere anbefaler, og da gjerne en som tar liten plass. Vi kjører foreløpig rundt i en liten bil og håper å drøye kjøp av ny en stund til.
De vi vurderer foreløpig er emmaljunga nfx90 og Stokke trailz(men siste har veldig stor bag)

Vi kjøpte nå emmaljunga nxt90- og jeg elsker den!! Tar veldig liten plass og veier ingenting! [emoji1374] Sportsdelen er litt liten (2 åringen er stor for den nå..). Men det er helt greit, for hu bruker ikke vogn lenger [emoji28] Bagdelen er perfekt!

Vi har samme utfordring med liten bil.sett på vogner idag og er visst buggaboo som kan slåes mye sammen også i bagdelen,tfk,emmaljunga nxt 90..skal på vogn jakt imorgen også..men ender kanskje med city elite,babyjogger(tilbud på babyshop):)

Takk for mange gode råd! Vi skal inn å «prøvekjøre» litt i morgen. City elite må også sjekkes ut skjønner jeg [emoji1]

Har samme "problem" med liten bil. Etter mye lesing på forum, prøvetrilling i butikk og råd fra venner og bekjente har vi bestemt oss for emmaljunga nxt90. Den er liten og lett, samtidig en solid vogn som tåler alle typer vær og terreng. Den kan også snu sportsdelen begge veier, noe som var viktig for oss da vi ikke vil vende barnet fra oss når det er så lite.

Vi fikk tilbud om nxt90 brukt til halv pris, så vi går for den! Det var den som føltes best når vi testet i butikken også [emoji1]

Vi har heller ikke så stor bil pr idag, men vi har tfk vogn og er veldig fornøyd med den. Tar liten plass og enkel og trille i alle terreng[emoji4]

Vi hadde bugaboo i en bitteliten bil med 3 dører, men da var det ikke så mye plass til andre ting i bagasjerommet.

Babyjoggervognene er vel ganske små sammenlagt...?

Vi har kjøpt uppababy vista 2017. Den blir veldig liten når man slår den sammen iallfall

Nxt 90 er på plass nå, og vi fikk plass til både sammenslått vogn, bilsete og et par bager i bilen [emoji1] folk må ha trodd vi var gale der vi testa utenfor blokka, men fornøyd med kjøpet [emoji1]

Back
Topp