Vogntilbehør

icsihåp

Forelsket i forumet
Hei på dere. :)
Nå har vi det aller meste på stell til den lille jenta vår ventes i midten av juli. Men nå har jeg nesten rundet Google etter hva man har oppi vognen på sommeren.. Hva tenker dere? Har lest at lammeskinn kan regulere varmen, men det er jo så mange delte meninger..
 
Hei på dere. :)
Nå har vi det aller meste på stell til den lille jenta vår ventes i midten av juli. Men nå har jeg nesten rundet Google etter hva man har oppi vognen på sommeren.. Hva tenker dere? Har lest at lammeskinn kan regulere varmen, men det er jo så mange delte meninger..
Vi har også lest iherdig. Endte opp med lammeskinn nederst, deretter ullteppe som kommende bestemor strikker, så baby [emoji173], og vogndyne på toppen
 
Vi har også lest iherdig. Endte opp med lammeskinn nederst, deretter ullteppe som kommende bestemor strikker, så baby [emoji173], og vogndyne på toppen
Takk for svar! :)
Jeg har selv strikket et tynt ullteppe som jeg tenkte å ha i vognen.. Også en tynn dyne, og babyen såklart! ;)
 
Jeg hadde sommerbaby med førstemann og hadde alt som tenkes kunne klart til å ha oppi vogna..hehe..men det var så mye fint vær at vi endte med laken under og helseteppe over. Så hadde vi ei tynn dyne i bakhånd sent på ettermiddag :p
 
Med sommerbaby i Norge må man nesten helgardere seg! Da sønnen min ble født var det regn nesten hver dag hele sommeren og temperaturer rundt 10 grader. Da brukte jeg et lammeskinn og en dyne. De dagene det var litt varmere bytta jeg dyna med et teppe, men beholdt lammeskinnet. :)
 
Vi bruker lammeskinnet hele året. Tar evt en gulpeklut under hodet. Om sommeren blir det teppe eller lett dyne oppå babyen.
 
Vi har skinn, men får se an baby om vi bruker det, om han blir for varm eller ei. Blir det for varmt blir det laken over madrassen bare. Ellers skal vi ha dyne og teppe tilgjengelig i vogna i sommer. Teppe til varme dager, dyne til kveld/kjøligere dager :)
 
Det spørs helt hvordan sommeren blir og hvor i landet man bor. Sist brukte vi bare gulpeklut under hodet og en tynt eller tykt strikket ullteppe over etter behov. Hadde aldri behov for noe mer, men det var fint vær og han var bare i vognen på dagen, brukte ikke vognen på kveldene. Så ville ikke gått til innkjøp av "alt". Butikkene stenger heldigvis ikke på sommeren :happy:
 
Har kjøpt Easy grow lite sommmerpose. Om den blir for varm blir det nok bare en teppe eller noe sånt :)
 
Back
Topp