Vogntesten på TV2

Lompelur

Betatt av forumet
Følte ikke jeg ble no særlig klokere av den.. Den som ble best i test, hadde jo bitte små svinghjul foran.. Sikkert veldig knotete å komme seg fram på snøføre... [8|]

Små smale hjul er bra på snø.. Samme som på bilene, det.. [:D]

ble ikke så mye klokere jeg heller..
de er jo testet i sverige,så da har de vel vognene både i norge og sverige???
hva ville dere gått for??

Jeg har allerde bestemt meg for en Emmaljngavogn, riktignok en Duo edge eller en Classic duo med sport understell. Vi har lang bakke opp til huset vårt og da tror jeg en vogn med teleskophåndtak holder bedre enn et "knekk" håndtak[:)]. Er fornøyd med testen og regner med at disse to vognene er i samme klasse som Smart duo vogna (De er jo Emmaljungas "best" vogner).

Den vogna som blei best i test har en kommentar om at hjulene lett graver seg ned i løst underlag[&:]. Det var den desidert billigste vogna (Se TV2 hjelper deg.no).Den heter Miocraline duo kombi og kommer fra Babyland. DET ER MERKELIG; MEN JEG FINNER INGENTING OM VOGNA ELLER FORHANDLEREN PÅNETTET[8|]. ALTSÅ MÅ DEN VÆRE FOR SPESIELLT INTERESSERTE DETEKTIVER[:D]

Hei vennen...har ikke du vogner nok a??? hehe...er jo ikke akkurat førstemann!! hahaha
glad i emmaljunga vogna mi jeg!![:D]

Enig[:D], bor et sted hvor det er mye snø, kunne aldri gå for testvinneren[&:]
ORIGINAL: !lykkepillen©

ORIGINAL: Ida&Linn

Små smale hjul er bra på snø.. Samme som på bilene, det.. [:D]

Vil nå heller mene omvendt jeg da... Små jul på snø...[&o] Både bil og vogn... Nei takk!

Back
Topp