Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Sitter å funderer litt på vognteppe til lille i magen. Har litt lyst til å strikke eller hekle, men er så mye forskjellig! Har noen av dere vognteppe fra tidligere, eller funnet et dere skal lage?
Sniker fra mars-forumet. Svigermor har strikket vognteppe i grått og hvitt Marius-mønster, ble kjempefint. Med vognteppe tenker jeg på teppe til å ha oppå dynen, ala sengeteppe. Har også sett på sommerbabyteppet til Pickles, men det blir på en måte en litt annen type teppe, tenker jeg da. Vil ha det i tillegg.
Er mange fine vogntepper! Gjerne legg ut bilder dere som har tepper klare Alltid moro med inspirasjon! Tenker selv å lage et litt lettere til sommeren og et i ull
Jeg er snart ferdig med å strikke Hjerteteppe, syns det er veldig fint artig å ha noe man har laget selv. Ellers tror jeg nok svigermor blir å strikke litt av hvert, hun er en ivrig strikker!
Begynte på dette teppet i fjor vår tror jeg... Det skulle egentlig bli et stort godt teppet med plass til både meg og samboeren. Men etter ca. 80 ruter (med alt for tynn tråd) orket jeg ikke mer, så da ble det vognteppe da
Basert på et teppe jeg såg på en håndarbeidsblogg.