Vognteppe

Knøttet

Betatt av forumet
*MIA*
Sitter å funderer litt på vognteppe til lille i magen. Har litt lyst til å strikke eller hekle, men er så mye forskjellig! Har noen av dere vognteppe fra tidligere, eller funnet et dere skal lage? :)

Har mange fra tidligere, da farmor har strikkedilla :)
Men jeg er veldig glad i det jeg har strikket selv fra Nøstebarn

Sniker fra mars-forumet. Svigermor har strikket vognteppe i grått og hvitt Marius-mønster, ble kjempefint. Med vognteppe tenker jeg på teppe til å ha oppå dynen, ala sengeteppe. Har også sett på sommerbabyteppet til Pickles, men det blir på en måte en litt annen type teppe, tenker jeg da. Vil ha det i tillegg. :)

Laget et vognteppe til sommeren i myk naturull :-) ikke strikket etter mønster, men fantasien ;)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Holder på å strikke ett i deilig mykt ull, kan poste bilde når jeg blir ferdig ;) enkelt, men veldig fint!

Er mange fine vogntepper! Gjerne legg ut bilder dere som har tepper klare;) Alltid moro med inspirasjon! Tenker selv å lage et litt lettere til sommeren og et i ull:)

Jeg er snart ferdig med å strikke Hjerteteppe, syns det er veldig fint :-) artig å ha noe man har laget selv. Ellers tror jeg nok svigermor blir å strikke litt av hvert, hun er en ivrig strikker!

Jeg begynte, men har hatt en kunstnerisk pause litt for lenge nå :P Blir aldri ferdig med det teppe jeg!

Begynte på dette teppet i fjor vår tror jeg... Det skulle egentlig bli et stort godt teppet med plass til både meg og samboeren. Men etter ca. 80 ruter (med alt for tynn tråd) orket jeg ikke mer, så da ble det vognteppe da:P
Basert på et teppe jeg såg på en håndarbeidsblogg.

Vedlegg

• Teppe.jpg
    Teppe.jpg
    783,4 KB · Visninger: 22
Back
Topp