som ren trille har jeg carena lieback - paraplytrille med full liggestilling, kalesje og handlekurv.
den kosta 1000 kroner i fjor sommer.
hjulene henger seg litt opp når vi er inne på kjøpesentre (glatte fliser = 0 friksjon), men tror det er noe rusk i hjula som gjør det..
når ryggen er lagt ned er det umulig å komme til handlekurven, men ikke noe problem når den står i sittestilling..
er 5pktsele, og jeg har kjøpt regntrekk og myggnetting til den.
er veldig fornøyd med den til den bruken jeg har - som ferietrille for å slippe å fylle bagasjen med kun vogn, og som shoppingvogn når tobias ikke trenger sove eller når det er fler barn med på tur slik at det er plass i bagasjerommet..
når det er sagt, så bruker jeg faktisk simovogna i 99% av shoppingtilfellene mine... trilleegenskapene kan rett og slett ikke sammenliknes..
men det finnes mange tøffe triller på markedet, og hadde jeg hatt mer penger, så hadde jeg nok kjøpt ei anna trille som var litt mer komfortabel å trille - og som kan has begge veier...
har også en teutonia s4, den tar mer plass i bagasjen enn simoen men er veldig fin å trille på shopping pga svingbart forhjul.. men den står i barnehagen..