Jeg har i min vognkartlegging vært og sett på Emmaljunga City Cross. Skjønner at de fleste velger å kjøpe en City Bag til, og da få en komplett duovogn. Er det imidlertid noen som har valgt en hardbag oppi sportsdelen i stedet? Hvilke erfaringer har dere så tilfelle med dette?
Han i butikken mente at det var noe de som bodde i blokk valgte, fordi de ikke kunne dra vogna opp alle trappene. Forståelig nok, men jeg syntes den hardbagen virket så lun og nett - Kan jo sove i den inne om man vil. Skjønner at City Bagen også kan plukkes av og brukes inne om man vil...
Totalt sett blir vogna ca et par kg tyngre å trille med sportsdel og hardbag, kontra City Bag.
Noen som har noen anbefalinger eller erfaringer med dette?

Han i butikken mente at det var noe de som bodde i blokk valgte, fordi de ikke kunne dra vogna opp alle trappene. Forståelig nok, men jeg syntes den hardbagen virket så lun og nett - Kan jo sove i den inne om man vil. Skjønner at City Bagen også kan plukkes av og brukes inne om man vil...
Totalt sett blir vogna ca et par kg tyngre å trille med sportsdel og hardbag, kontra City Bag.
Noen som har noen anbefalinger eller erfaringer med dette?