Vognspørsmål

Blistex

Forelsket i forumet
Jeg har i min vognkartlegging vært og sett på Emmaljunga City Cross. Skjønner at de fleste velger å kjøpe en City Bag til, og da få en komplett duovogn. Er det imidlertid noen som har valgt en hardbag oppi sportsdelen i stedet? Hvilke erfaringer har dere så tilfelle med dette?

Han i butikken mente at det var noe de som bodde i blokk valgte, fordi de ikke kunne dra vogna opp alle trappene. Forståelig nok, men jeg syntes den hardbagen virket så lun og nett - Kan jo sove i den inne om man vil. Skjønner at City Bagen også kan plukkes av og brukes inne om man vil...

Totalt sett blir vogna ca et par kg tyngre å trille med sportsdel og hardbag, kontra City Bag.

Noen som har noen anbefalinger eller erfaringer med dette?

Ingen erfaring, ingen anbefaling heller. Jeg ser selv på vogn og det står mellom denne og en annen vogn. Her dytter jeg gjerne på tråden for deg

jeg har vært litt frem og tilbake på det tidligere, jeg endte opp med Edge med bag, og viss bagen på city cross er like lett å ta av så ville jeg ha gått for det.

kjenner ikke til den vogna i det hele tatt så kan ikke hjelpe deg. Men vil anbefale Emmaljunga Smart 

BlackBeauty skrev:
jeg har vært litt frem og tilbake på det tidligere, jeg endte opp med Edge med bag, og viss bagen på city cross er like lett å ta av så ville jeg ha gått for det.

Hardbagen er lettere enn City Bagen og lettere å få ut av, men den ligger oppi sportsdelen, så vognen totalt sett blir et par kg tyngre.

3xS skrev:
kjenner ikke til den vogna i det hele tatt så kan ikke hjelpe deg. Men vil anbefale Emmaljunga Smart 

Den finner jeg ikke på Emmaljunga sine sider. Kanskje den ikke produseres lenger?

Back
Topp