camilla82 Elsker forumet 26 Mar 2007 #1 Å det er bare så kult [:D] Skal ha det ene på døra og det orginale på vogna[:D] Syns dere vognskilt er kult eller? Fniiis
Å det er bare så kult [:D] Skal ha det ene på døra og det orginale på vogna[:D] Syns dere vognskilt er kult eller? Fniiis
F [*Fio*] Forumet er livet VIP 26 Mar 2007 #2 Har lyst på orginale til å ha på vogna når vesla kommer.. - for å slippe unna endel spørsmål om "åh - har du tvillinger?" Foreløbi får storebroren greie seg med reklameskiltet[;)]
Har lyst på orginale til å ha på vogna når vesla kommer.. - for å slippe unna endel spørsmål om "åh - har du tvillinger?" Foreløbi får storebroren greie seg med reklameskiltet[;)]
M Monica*27 Glad i forumet 26 Mar 2007 #3 ja jeg syns det er døds kult!!! oh my gad liksom!! hahahahahah
camilla82 Elsker forumet 26 Mar 2007 #5 Jeg syns vognskiltet var finere med lange navn på enn korte..så på bilder i en annen tråd, angrer på at jeg ikke tok med hele navnet til Elias
Jeg syns vognskiltet var finere med lange navn på enn korte..så på bilder i en annen tråd, angrer på at jeg ikke tok med hele navnet til Elias
T Tjolahopp Elsker forumet 26 Mar 2007 #6 tror jeg har gått glipp av en del vognskilt-tråder... sitter og trykker meg inn på alle for å prøve å forstå nå...[:D] er dette virkelig noe folk går rundt med på vogn eller er det bare tull??[8|]
tror jeg har gått glipp av en del vognskilt-tråder... sitter og trykker meg inn på alle for å prøve å forstå nå...[:D] er dette virkelig noe folk går rundt med på vogn eller er det bare tull??[8|]