Vognrangle

Froya88

Forumet er livet
Er på jakt etter ei fin vognrangle,men finner ikke noen jeg "faller pladask" for! [&:][8D]

Dere med feks Emmaljunga-vogn... Det er jo ei lita hank på hver side av hetta hvor man kan henge vognranglen i. Hvilken rangle har dere? [8|][:)] Leiter etter disse med sånn trekant eller rund "krok" på,men er bare disse gode gamle tre-lekene med klemme rundt forbi i butikkene... [8|]

Ja,det er bare de jeg finner overalt,men ikke er på jakt etter [8D] Fine er de,men passer best å henge ranglen i "hanka" [8D][:)]

Jeg bruker ikke de festene... og grunnene til det er fordi snuppa kan plutselig bli lei av å se på rangla, og begynner å sutre og da må den ned... da er det litt lettere med sånne klips ting så det går litt fort... og en annen ting er at de festene kan fort bli litt stygge hvis du henger ting i de...
Legger ved noen bilder så du ser hvordan jeg har...

jeg søker også etter fiin vognrangle! Må ikke være sånn med hank som littleT vil ha, jeg tar gjerne med klips. Han er litt vognhater,så må ha noe fint å se på for å underholde på trilletur.. Får nesten ikke kommet meg ut for han herjer sånn i vogna [X(]

Æ har en etter æ va liten og en etter sambo, ska ta bilde å legge inn. Veldig glad for de var tatt vare på[:D]Artig å ha leker etter oss

Æ bruke den med kroka på i vogna, har emmaljunga så æ bruke de løkken som allerede er på kalesjen. Den er så lett at de ikke blir utvidet eller ødelagt.
Det er faktisk den som er rosa, blå og gul som har vært sambos sin. Min er litt uøvelig å feste siden den ikke har kroker på seg

Jeg har denne fra Haba [:)]

Har festet den i kalesjen med en av opphengsdingsene fra babygymmen.

ORIGINAL: høstbebis10

Æ har en etter æ va liten og en etter sambo, ska ta bilde å legge inn. Veldig glad for de var tatt vare på[:D]Artig å ha leker etter oss

Æ bruke den med kroka på i vogna, har emmaljunga så æ bruke de løkken som allerede er på kalesjen. Den er så lett at de ikke blir utvidet eller ødelagt.
Det er faktisk den som er rosa, grønn og gul som har vært sambos sin. Min er litt uøvelig å feste siden den ikke har kroker på seg

Så utrolig gøy!! [:D] Husker godt den øverste!! [:D]

Det er faktisk den som er rosa, blå og gul som har vært sambos sin. Min er litt uøvelig å feste siden den ikke har kroker på seg

Hihi, jeg hadde en sånn som den øverste. Den hadde jeg helt glemt, dumt den ikke har blitt tatt vare på....

ååå den samboern din sin rangle var jo bare superfiin.. Hvorfor finner jeg ikke en sånn en da?! [8D]

Har denne saken her, kan henges overalt egentlig[;)] bruker den på vogn og sete[:)] kjøpte den på babyproffsen? eller hva det heter, i sverige, hadde mange andre å [:)] den lager lyd å er fargerik, doddi elsker den[:)]

ORIGINAL: Goth.mummy

ORIGINAL: *Starwish*

http://www.barnashus.no/nettbutikk/detaljer/barneleker/babyleker/maki-barnevognrangle.html

Denne har jeg, og jeg syns selv den er kjempefin [:D]

syns også den var sjarmerende. Hvordan reagerer lillingen din på den? [:)]

Han har ikke sett så mye på den, for mammaen hans hadde helt glemt at hun hadde den [:D] Brukte den bare et par ganger da han var veeeldig liten, og da så han omtrent ikke på den. Men skal prøve den i morgen og gi referat.. tror han kommer til å like den.. merker at han er glad i sterke farger og ting som han får øye på generelt.. han er en veldig oppmerksom og våken liten kar nemlig!!

http://www.barnashus.no/nettbutikk/detaljer/barneleker/babyleker/maki-barnevognrangle.html

Denne har jeg, og jeg syns selv den er kjempefin [:D]

syns også den var sjarmerende. Hvordan reagerer lillingen din på den? [:)]

Han har ikke sett så mye på den, for mammaen hans hadde helt glemt at hun hadde den [:D] Brukte den bare et par ganger da han var veeeldig liten, og da så han omtrent ikke på den. Men skal prøve den i morgen og gi referat.. tror han kommer til å like den.. merker at han er glad i sterke farger og ting som han får øye på generelt.. han er en veldig oppmerksom og våken liten kar nemlig!!

spennende! Det skal jeg følge med på! For den hadde passet fint til den mørkeblå vogna mi nemlig ;)
Min kar er også våken og krever litt å feste oppmerksomheten på! [:D]

Vi kjøpte denne på Babyproffsen før helga, og den er en stor hit! De hadde også med Laban, Pingu og Tummen (noen som husker det fra gamledagers barne-tv med fingeravtrykkene som ble figurer?)

ååå den samboern din sin rangle var jo bare superfiin.. Hvorfor finner jeg ikke en sånn en da?! [8D]

Fordi den er fra 1980

Back
Topp