Vognpynt og smokkesnorer

Ceccii86

Forumet er livet
Desemberlykke2017
Snøfnuggene 2018
Vet ikke om det allerede er en tråd for dette, men ser at mange lager vognpynt og smokkesnorer selv.

Jeg har lyst til å prøve meg på dette, da jeg er sykemeldt og trenger en sittestillende/rolig aktivitet å holde på med frem til den lille kommer rundt nyttår.

Har noen tips på hvor man får kjøpt perler og figurer og slikt?
Har sett på hobbyfunhouse.com og bestilt litt der, men de er utsolgt for mye.

Noen som har noen tips? Gjerne både fysiske butikker og nettbutikker.

Tips og bilder til fin vognpynt hadde vært supert og! [emoji4]
 
861ea5ab56ed7d91cfee0173b412c6ee.jpg

Jeg kjøpte disse i wish appen og skal lage klyper til smokker(sy, hekle osv) var ti i pakken. Kjempe fine. Ventet også på litt annet sånt stæsj jeg kjøpe der. Og inspirasjon har jeg funnet på Pinterest.
 
861ea5ab56ed7d91cfee0173b412c6ee.jpg

Jeg kjøpte disse i wish appen og skal lage klyper til smokker(sy, hekle osv) var ti i pakken. Kjempe fine. Ventet også på litt annet sånt stæsj jeg kjøpe der. Og inspirasjon har jeg funnet på Pinterest.

Kjøpte noen lignende disse, men manglet fargen jeg ville ha på nettsiden der jeg kjøpte.
Skal sjekke ut Pinterest! (Helt glemt jeg har konto der [emoji23])

Har tenkt på wish og ebay. Hva søker du på for å finne de? [emoji4]
 
Kjøpte noen lignende disse, men manglet fargen jeg ville ha på nettsiden der jeg kjøpte.
Skal sjekke ut Pinterest! (Helt glemt jeg har konto der [emoji23])

Har tenkt på wish og ebay. Hva søker du på for å finne de? [emoji4]

På wish søker jeg bare på baby diy så kommer mange sånne ting opp. Gleder meg til å få alt jeg har bestilt. Er jo som å få små gaver til seg selv hver dag i posten[emoji1305][emoji12] kjøpte mange søte knapper også der.
 
Back
Topp