Vognposer

~Ønskebarn17&19

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Desemberlykke2017
Julegavene 2019
Har dere vognpose/bilstolpose ?
Isåfall hvilken ?
Har dere vinter og vår poser eller bruker du den samme året rundt ?
 
Vi har voksi i bilstolen og er superfornøyd! Trenger ikke tenke på uteklær eller noe og K har det så lunt og godt. Og det er genialt mtp å bare glide igjen eller opp alt etter temperaturen. Men spørs om den blir for varm på våren... noen med erfaringer ?

I vogna har vi easygrow vinterpose, den er jeg kjempefornøyd med!! Men den er jo også veldig varm, så hva gjør vi når våren kommer? Har vurdert easygrow lite både i bilstolen og vogna. Har satt overvåking på prisjakt.no om det dukker opp noen kupp så tror jeg vi må kjøpe det. Angrer ikke en dag på disse kjøpene.
 
Vi har voksi urban i vogna, genial!
Og i bilstolen har vi et merke som heter odenwädler eller noe.. sikkert ikke så kjent men mini er hvertfall varm og god oppi den[emoji3]
 
Vi har easygrow i vogna og kjempefornøyd, brukte den til storesøster også:happy:
 
Vi har Voksi City i vogna og Voksi Move i bilstolen. Det er genialt med lune og varme poser. De er til tider faktisk nesten for varme, så vi kommer til å gå over til dyne i vogna og fjerne bilstolposen til våren. Vi gidder ikke å kjøpe nye poser kun til vårebruk. Jeg er redd det blir for varmt og at man får brukt de for kort.
 
Easygrow nature i vogna. Eeeeelsker den! Har Voksi City til storesøster, super den og.

Har Easygrow lite til storesøster som vår/sommer/høst. Tenker lillebror får dyne til han kan arve den! Anbefaler den og, virkelig god pose :)

Fikk en brukt bilstolpose av søstra til mannen, men ikke brukt den. Ser ikke helt vitsen!
 
Har voksi move light i bilstolen. Varm nok, synes jeg!

I den ene vogna bruker jeg dyne, ullteppe og lammeskinn. Lunt og godt! I den andre vogna har jeg voksi urban, men liker den ikke. Hadde definitivt kjøpt easygrow eller voksi City om jeg skulle kjøpt ny nå. Knotete med to glidelåser. Den er dessuten veldig stiv.
 
Har bugaboo sin kombinerte vinter og vår-pose. Avtagbar front, så ganske praktisk :) jeg bor i Bergen da, så er ikke akkurat iskaldt her: poden er hvertfall god og varm i vinterdelen :)
 
Har easygrow nature i vogna. Den er veldig varm så skal kjøpe en vår/sommer-pose til.
I bilstolen har vi en easygrow mini. Den tar vi bare ut når den blir for varm.
Veldig fornøyd med begge.
 
Easygrow nature i vogna. Eeeeelsker den! Har Voksi City til storesøster, super den og.

Har Easygrow lite til storesøster som vår/sommer/høst. Tenker lillebror får dyne til han kan arve den! Anbefaler den og, virkelig god pose :)

Fikk en brukt bilstolpose av søstra til mannen, men ikke brukt den. Ser ikke helt vitsen!
Så da anbefaler du easygrow lite til våren ?
 
Har en Kaiser bilstolpose , med fleece. Har to vognposer- en i fleece når det ikke er såå kaldt og en i ordentlig ull som jeg hadde da jeg var liten ; og den brukes nå/idag da det var -7 når vi trillet tur:) Den vognposen i fleece er også Kaiser , men den jeg hadde som liten står det ikke noe på. Har ikke noe vår/sommerpose , men brukt dyne og saueskinnsfell i bunnen :)
 
Noen som skal ha vognpose hele året ? Jeg synes det er så genialt, ville aldri vært foruten!
 
Noen som skal ha vognpose hele året ? Jeg synes det er så genialt, ville aldri vært foruten!
Jeg har Easygrow Lite til sommerhalvåret. Den er jo for varm på skikkelige sommerdager, men her i Trøndelag med énsifret temperatur i juli er det supert med pose året rundt.
Går nok muligens over til dyne i bagen når det blir varmere i været, men i sportsdelen synes jeg pose er uunnværlig, så tar den i bruk så snart vi bytter til den.
 
Jeg har Easygrow Lite til sommerhalvåret. Den er jo for varm på skikkelige sommerdager, men her i Trøndelag med énsifret temperatur i juli er det supert med pose året rundt.
Går nok muligens over til dyne i bagen når det blir varmere i været, men i sportsdelen synes jeg pose er uunnværlig, så tar den i bruk så snart vi bytter til den.
Okei, så om jeg kjøper en pose med forlenger til vår/sommer så kan jeg jo bruke den i sportsdelen uansett, en stund. :D
Jeg kommer sikkert og til å gå over til dyne i vogna om jeg ikke har kjøpt vognpose til da.
 
Jeg synes også det er genialt men det må da bli altfor varmt sent på våren/om sommeren?
Tenker å kjøpe feks easygrow lite og såklart ikke bruke den om der er alt for varmt, da har jeg dyne eller ulltepper osv å bruke. Men tror jeg må slå til på vognpose og bilstolpose i en lettere versjon. Det blir jo brukt! (Har jo nok av litt mindre praktiske ting vi har kjøpt da men dette er ikke en av de heldigvis:happy:)
 
Vi har Easygrow og min erfaring er at den funker bra på våren også. Lun og god. Kler bare av ungen litt. Hadde den til storebror også. Ellers bruker vi dyne og pledd :)
 
Jeg har Easygrow Lite til sommerhalvåret. Den er jo for varm på skikkelige sommerdager, men her i Trøndelag med énsifret temperatur i juli er det supert med pose året rundt.
Går nok muligens over til dyne i bagen når det blir varmere i været, men i sportsdelen synes jeg pose er uunnværlig, så tar den i bruk så snart vi bytter til den.
Kan skrive under på dette! Spesielt til soving i vogn, er det veldig ålreit med vognpose når de begynner å bevege seg.

Og jeg elsker easygrow lite! Den er supergod og myk!
 
Kan skrive under på dette! Spesielt til soving i vogn, er det veldig ålreit med vognpose når de begynner å bevege seg.

Og jeg elsker easygrow lite! Den er supergod og myk!
Takk for info. Tror nok vi lander på en easygrow lite :happy:
 
Back
Topp