Vognposer til 99,-

Gorinepåkvisten

Gift med forumet
Julibarna2014
Vi er ikke så opptatt av merker og sånn. Så når Europris har tilbud på Dino til 99 kjøpte vi én til hver vogn. Haha. Genialt. Så trenger jeg ikke være så redd for at de skal ødelegges i vask eller skogen heller. De er så lange at hun på 1,5 sikkert har 30cm igjen i bunnen.

Vi er ikke så opptatt av merker og sånn. Så når Europris har tilbud på Dino til 99 kjøpte vi én til hver vogn. Haha. Genialt. Så trenger jeg ikke være så redd for at de skal ødelegges i vask eller skogen heller. De er så lange at hun på 1,5 sikkert har 30cm igjen i bunnen.

Så greit! Trenger ikke å være dyre merker for at de skal være gode :) jeg kjøpte en til storebror i fleece på nettet til rimlig pris og var veldig fornøyd med den :)

Supert! Takk for tips :)
Er det en vinterpose? Ull inni?

Den er vannavstøtende, puster men er vindtett. Softshell utenpå, fleece inni og antiskli i ryggen. Det er også hull til 5 punktssele og ekstra stoff som kan brettes over ryggen på vognen så posen ikke sklir ned. Den kan brettes helt ut hvis barnet blir varmt eller åpnes nederst med beina hvis man ikke vil ha skoene i. Den passer nok best til vår/høstbruk men jenta mi er ganske varm av seg så komme nok til å bruke den vinter også til henne i turvogna

Takk for tips :)

Back
Topp