Vognposer/tepper

2barnsmammæ

Forelsket i forumet
Hva tenker dere å bruke i vogna til babyen? Vognpose eller teppe? Jeg har en lammeskinnspose jeg tenker å bruke, men blir kanskje for varm i september...

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jeg har hørt at det kan bli litt for varmt med vognpose i september, så vår foreløpig plan er å ha en skinnfelle som gullet kan ligge på, og ha et teppe eller en dyne til å pakke rundt han..

Åh, som jeg gleder meg til han kommer! <3 *blirfyltmedgledeavtanken*

Vi har kjøpt en ullpose, korthåret skinn og dyne. Så kommer nok til å bytte på mellom dyne og pose. Regner med han må sove en del i vogna inne også så kjekt med begge deler tilgjengelig :) i tillegg har vi helseteppe og ullpledd så da må man vel bare se hvor varmt det er.

Har kjøpt vognpose, men regner med det blir sommerdyne eller noe lignende i begynnelsen.
Men det blir jo fort nok kaldt i oktober/november så går nok ikke lang tid før vognposen er på plass :)

Har en vår/sommer/høstpose vi, men den er med lilla på innsiden, så må høre med bestemor om hun kan sy over med noe mørkeblått :P

Begynner med dyne så lammull i bunnen av vogna. Så blir det sikekrt ullteppe oppå etterhvert før vi tar voksiposen i bruk :) Håper på en varm lang høst ;)

Ja, håper på en varm høst ;-) Tror jeg må kjøpe meg en vogndyne jeg ;-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jeg har igjen både voksipose og lammeullspose etter storebroren og tipper voksiposen blir tatt i bruk i først omgang.. Har ikke termin før i slutten av september, bor ganske langt nord og i ei fjellbygd, så ikke så redd for at det skal bli for varmt......

Jeg har kjøpt dyne til september, men blir å kjøpe vognpose også slik at når kulda setter inn bruker jeg den :)
Har noen ulltepper også som jeg kan supplere med i september/oktober, samt at de ser veldig fine ut oppå dyne/vognpose :P
Så kan jeg bruke dem innendørs feks i butikker, kjøpesentre og i bilstol :)

Er det noen som kan anbefale en vognpose uten dun? :) hvis ikke jeg finner det blir det ikke vognpose på han :)

Sent from my iPad using BV Forum

Back
Topp