Vognposens størrelse I forhold til bag del på vogna?

m og mj

Forumet er livet
Novemberlykke 2015
Har to vogner, den ene er 76 cm lang og 38 cm bred den andre har jeg ikke mål på, men den er på størrelse med brio sin. Vognposen er en easygrow nature så den er jo nesten 90 cm lang. Hvordan får jeg brukt den I den minste vogna, eller trenger jeg så tykk vognpose for å trille inne på senter og slikt. Og er det vanlig at vognposene er så lange I forhold til bag del?
 
Må nokk ha den åpen når du er inne :) kan jo enkelt rulles opp i fotenden når de er så små :) gikk fint å bruke vår voksi city i edge baggen :) vet ikke hva målene er på de da :p
 
Easygrow nature passet fint i stokkebagen. Dama i butikken anbefalte å bruke bildtolposer i de minste bag'ene.
 
Det blir litt krøllet ja. Men forhåpentligvis trenger du ikke den tykke posen når babyen nærmer seg lengden på bagdelen så da kan du kjøpe en tynnere og kortere pose til våren :)
Jeg hadde 98 cm vognpose i 79 cm bagdel. Gikk Ok! Må åpnes når man er innendørs da, er forferdelig varme de posene :)
 
Hadde mountain buggy vogn sist og den er liten i bagen, men funka med Troller vognposen. Snurpa godt sammen ved hodet og krølla litt opp i fotenden. Innendørs må nok alle poser åpnes, blir grusomt varmt nede i vogna.
 
Tusen takk for svar:)) :) :)Den minste vogna er den som kommer til å bli brukt som reise vogn, for den blir så liten og flat når den blir slått sammen:) lurer på om jeg skal strikke vognpose I merino eller alpakka ull for å ha I denne, siden den kommer til å bli brukt mest inne og slikt nå på vinteren:)
 
Tusen takk for svar:)) :) :)Den minste vogna er den som kommer til å bli brukt som reise vogn, for den blir så liten og flat når den blir slått sammen:) lurer på om jeg skal strikke vognpose I merino eller alpakka ull for å ha I denne, siden den kommer til å bli brukt mest inne og slikt nå på vinteren:)
Åh, det hørtes ut som en deilig pose :) driver litt med alpakka nå, og det er sååå mykt! :)
 
Alpakka var varmest:) så tror jeg strikker en I det. Kommer til å sy en pose også:) har finni en veldig lett oppskrift som tilogmed jeg skal greie:)
 
Back
Topp