vognpose

selisa

Elsker forumet
hvordan vognpose har dere og er dere fornøyd?

Fortell gjerne positivt og negativt om posen.

voksi aktive..

Jeg liker den ikke..
den er kort,å gir ganske stor glippe imellom hals området og voksipose kanten[:'(] å babyen min er bare 7mnd..

Nei..angerer på det valget ja!
også ser jeg ikke poenget med..*husker ikke hva det heter*
vil mye heller ha knyting ellernoe

[:D]

[:D]

ville ikke valgt en syntetisk en.

har en ticket to heaven dunpose - har den minste str og den passer enda til guttungen på 2,5år og den er varm og lun!

Jeg har sydd selv. Poplin uten på, polarfleece for og dun dyne inni. Kan jo ikke si annet enn at jeg er fornøyd siden jeg har laget den selv[8D] 
Kasper blir veldig fort kald på beina, men skal kjøpe en varmeflaske å legge i fotenden, så går det seg nok til. Blir bare kald nå når det er så veldig kaldt da

Har Üdenwalder. Kjempefornøyd!!!![:)] Den er god og varm, enkel å forme i vogna, og lang nok til å bruke til gutten min er 3 år ca... Da er detvel på tide å gå selv! [;)]

ORIGINAL: snap

Har Üdenwalder. Kjempefornøyd!!!![:)] Den er god og varm, enkel å forme i vogna, og lang nok til å bruke til gutten min er 3 år ca... Da er detvel på tide å gå selv! [;)]

Her også, veldig fornøyd med den! I tillegg til de fordelene snap nevner, liker jeg den også fordi den kan snøres godt sammen rundt ansiktet, slik at det ikke er en svær åpning øverst.

Har voksi classic, er kjempefornøyd! [:)]

Back
Topp