Vognpose

Ønskebebis

Forelsket i forumet
Tilgangsansvarlig
Marsmagi 2025
Hei,
Vi lager oss en kjøpe-/ ønskeliste om dagen. Lurer på om noen av dere har erfaring med hvilken vognpose, f.eks fra Voksi, som er tykk nok til bruk etter fødsel i mars?

Vi har Voksi Urban nå og jeg elsker den.Varm og god,lett å vaske og holder seg pen. Spørs jo helt hvor varm baby man har,men 2-åringen sitter i denne nå når vi går til og fra bhg,og han storkoser seg. Husker ikke om den automatisk kommer med to ulike lengder,men det var i alle fall veldig kjekt! Dumt med for lang pose når de er små,da blir det fort kaldt i fotenden.
Kjøpte min på Babycare (tror jeg),de hadde en pakkedeal med lammeskinn,anbefales.

Ellers har jeg hatt en overgangspose fra Elodie Details,men nå sist brukte jeg bare dyne med vognens vindtrekk over når vognposen ble for varm :)

Bør man ha vognpose (vinter) til baby født i slutten av mars? Jeg tenkte å bare bruke dyne og vogntrekket som hører til, og heller kjøpe vognpose til høsten :think005

Vi har Voksi Urban fra storebror, veldig fornøyd med den. Har lammeskinn under. Har kjøpt bilstolpose (Voksi Move) og Voksi Carry Me, så mulig vi bare bruker bilstolposen som vognpose en del i starten. Ser det ann.

Bør man ha vognpose (vinter) til baby født i slutten av mars? Jeg tenkte å bare bruke dyne og vogntrekket som hører til, og heller kjøpe vognpose til høsten :think005
Kommer jo ann på hvor du bor og hvor kaldt det er. Sist fikk jeg baby i juli, begynte ikke bruke vognpose før i november.

Kommer jo ann på hvor du bor og hvor kaldt det er. Sist fikk jeg baby i juli, begynte ikke bruke vognpose før i november.
Bor på Østlandet. Temperaturen i april varierer jo, men tror kanskje det holder med dyne og vogntrekk + ulldress (og lammeskinn). Men vurderer nå om jeg bare skal kjøpe en vognpose i tillegg, hehe, så har jeg det uansett klart til høsten igjen.

Jeg har likt å bruke saueskinn, ulldress og dyne på nyfødt i vogn, men blir litt åpen dunpose nå da jeg ikke har dyne og saueskinn til begge tvillingene. Liker veldig godt voksi city og skylight. De har vært nok for oss i alle sesonger

Vi tenker lammeskinn, dyne og tepper, også kjøpe pose til høsten igjen. Har strikket mye ulltøy til han. Tror det skal holde, men om jeg kommer over et godt tilbud kjøper jeg sikkert før.

Har Voksi Urban, men er egentlig ikke 100 prosent fornøyd. Planlegger selge den nå, og kjøpe en med glidelås på midten. Synes det har vært veldig lite praktisk med glidelås på siden.

Syns Voksi bare var herk, sklei alle veier gjorde den også.. Gikk over til Easygrow og aldri sett meg tilbake! Foretrekker nature, exclusive er smalere enn de andre easygrow posene etter min erfaring (eid begge deler).
Bør også være pose med forlengerdel, da holder den ut vognperioden å du slipper å måtte kjøpe ny. Posene på opp til 100cm blir veldig raskt korte!

Vi har Easygrow Hood og Voksi Urban. Syns Easygrow er bedre av de vi har. Urban har glidlås på begge sidene som er noe herk å bruke i mine øyne…særlig når den brukes i sportsvogn :shy:

Jeg har brukt voksi urban til to barn i buggaboo buffalo og har vært veldig fornøyd. Skal bruke samme pose til nr 3 nå :)

Har bådw nordlys og easygrow vår/høstpose og er veldig fornøyd med de og :)

Jeg har en rosa easygrow grandma igjen fra hun minste, i tillegg til en lilla easygrow (hood?). Nå kommer det plutselig en gutt etter jentene, så vurderer å selge unna den rosa og eventuelt bruke den lilla på lillebror.

Har også en sommer/vår-pose fra easygrow, og med bruk av dyne den første tiden tror jeg det først blir neste høst vi trenger en tykkere vognpose.

Kommer til å kjøpe en Voksi Urban til, er fornøyd med den :) må uansett ha det til vinteren igjen, så kan like godt bare kjøpe den

Back
Topp